تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1400 - 12:52
کد خبر : 118175

حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی به یک گفتمان ملی تبدیل شود

حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی به یک گفتمان ملی تبدیل شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سرخه، سرهنگ منصور شوقانی امروز در همایش میراث ماندگار سرزمین آفتاب که به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) در خانه حشمت‌الله سرخه برپا شد، تولیدکنندگان را خط‌شکنان عرصه اقتصاد مقاومتی

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سرخه، سرهنگ منصور شوقانی امروز در همایش میراث ماندگار سرزمین آفتاب که به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) در خانه حشمت‌الله سرخه برپا شد، تولیدکنندگان را خط‌شکنان عرصه اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: امروز حوزه اقتصاد در یک میدان جنگ واقعی قرار دارد و قطعاً برای پیروزی در این جنگ باید مقاوم بود و حمایتی همه‌جانبه از تولید داخلی در دستور کار قرار گیرد.

وی تأکید کرد: گفتمان اقتصاد مقاومتی باید در کشور نهادینه شود و برای مردم اهمیت این موضوع تبیین شود.

جانشین سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: حمایت از تولید داخلی رونق اقتصادی و گسترش رفاه عمومی و بهبود وضع معیشت مردم را به دنبال دارد.

شوقانی تأکید کرد: پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید از مهم‌ترین مسائلی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن با نام‌گذاری امسال بر آن تأکید دارند و تحقق این امر مهم باید به عنوان یک تکلیف و وظیفه مهم در صدر برنامه‌های مدیران و مسئولان ارشد کشوری و استانی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: قوه مجریه با پشتیبانی از تولید و رفع موانع و حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی نقش مهم و اثرگذاری در حمایت از تولید و توسعه اقتصاد کشور دارد.

عفت دیابی مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان نیز در این مراسم اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است.

وی گفت: برای تحقق این شعار قطعاً راهکارها و شاخصه‌هایی به عنوان معیار و ملاک اصلی باید مورد توجه همگان باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها حمایت از تولید داخلی است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: تحقق شعار سال نیازمند پشتیبانی عملی از تولید داخلی استچرخه تولید با حمایت دولت از کارگران فعال می‌شود/تحقق شعار سال در گرو “پشتیبانی از تولید داخلی”تولید داخلی در افق میان مدت و دراز مدت باید جایگزین واردات شود

مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: حمایت از تولید داخلی و خرید کالای ایرانی مزایای بسیاری همچون رشد و توسعه اقتصاد ملی، افزایش اشتغال، کاهش واردات غیرقانونی، افزایش قدرت ارز ملی، ثبات قیمت کالاها و افزایش کیفیت محصولات را به دنبال دارد.

دیابی عنوان کرد: با توجه به وضعیت اقتصاد کشور و بالا بودن نرخ بیکاری، حمایت از تولید داخلی اهمیت دوچندان می‌یابد و در این میان قوای سه‌گانه نقش مهمی در تحقق حمایت از تولید داخلی دارند و باید این مهم را به یک گفتمان ملی در داخل کشور تبدیل کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد