تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 10:18
کد خبر : 117435

انتخابات سوریه نشان‌دهنده دموکراسی دینی و آزادی بیان در این کشور جنگ‌زده است

انتخابات سوریه نشان‌دهنده دموکراسی دینی و آزادی بیان در این کشور جنگ‌زده است

فاطمه مقصودی در دیدار با امام‌جمعه بروجرد با ارائه گزارش سفر کاری خود به کشور سوریه، اظهار کرد: کشور سوریه برگرفته از انقلاب اسلامی است و با تاسی از فرمایشات امام خمینی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امروز به جبهه ضداستکباری در منطقه تبدیل شده است. وی تصریح کرد: انتخابات سوریه نشان‌دهنده دموکراسی دینی و

فاطمه مقصودی در دیدار با امام‌جمعه بروجرد با ارائه گزارش سفر کاری خود به کشور سوریه، اظهار کرد: کشور سوریه برگرفته از انقلاب اسلامی است و با تاسی از فرمایشات امام خمینی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امروز به جبهه ضداستکباری در منطقه تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: انتخابات سوریه نشان‌دهنده دموکراسی دینی و آزادی بیان در این کشور جنگ‌زده است و با وجود خرابی‌های جنگ، مردم با آزادی تفکرهای سیاسی و مذهبی و با شور و اشتیاق به‌پای صندوق‌های رأی آمده بودند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در این سفر، بر افزایش مناسبات اقتصادی، ایجاد بسترهای تعاملات فرهنگی در حوزه‌های دانشگاهی، دینی و علمی و همچنین استفاده بیشتر از شرکت‌های ایرانی در پیشبرد کشور سوریه تأکید شد.

مقصودی با اشاره به دیدارهای مختلف با نمایندگان مجلس سوریه، مفتی اعظم سوریه و برخی چهره‌های سیاسی و فرهنگی این کشور، افزود: در این دیدارها علاوه بر رایزنی‌های فرهنگی و علمی، بر پیشبرد مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف تأکید شد و گزارش این دیدارها به هیات ریسه مجلس شورای اسلامی نیز تقدیم شده است.

وی اضافه کرد: کشور سوریه به وجود سردار شهید سلیمانی افتخار کرده و برای این شهید والامقام و شهیدان مدافع حرم احترام خاصی قایل هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: با گذشت چند سال از جنگ سوریه و شهادت سردار سلیمانی، هنوز هم مردم و مسئولان این کشور با تأسف و تأثر از شهادت این سردار کشورمان یاد می‌کنند و ایشان را به‌عنوان نمادی از ایثار و از خودگذشتگی و همدلی دو ملت می‌نامند.

گفتنی است، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان به‌عنوان ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری سوریه از سوی کشورمان به این کشور سفر کرده بود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد