تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 9:03
کد خبر : 117409

دولتی از جنس حاج قاسم سلیمانی نیاز است

دولتی از جنس حاج قاسم سلیمانی نیاز است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی دوشنبه شب در نشست بصیرتی روحانیان بابل با محوریت انتخابات با بیان اینکه روحانیت باید راهبری کند و خطری که اسلام و انقلاب را تهدید می‌کند بشناسد. افزود: برخی از مطالبات مردمی عوض شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی دوشنبه شب در نشست بصیرتی روحانیان بابل با محوریت انتخابات با بیان اینکه روحانیت باید راهبری کند و خطری که اسلام و انقلاب را تهدید می‌کند بشناسد. افزود: برخی از مطالبات مردمی عوض شد و این مرحله از انتخابات اگر بتواند منشأ یک تحول اساسی در قوه مجریه شود باعث ثابت قدمی انقلاب خواهد شد.

وی افزود: دشمن بر این عقیده هست که این انقلاب کل جهان را فرا می‌گیرد و تنها راه جلوگیری از آن، این هست که باید موتور انقلاب خاموش شود و در این راستا روحانیت باید برای انتخابات و برهم زدن توطئه دشمنان بصیرت افزایی کند.

وی باتاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: حضور حداکثری و انتخاب هوشمندانه برای ما مهم است زیرا دولتی می‌خواهیم تحول آفرین باشد و ادامه راه این دولت نباشد و تحول را بخواهد.

حجت الاسلام صادقی یادآور شد: دولتی می‌خواهیم که عرضه ایستادن جلوی فساد را داشته باشد چون مردم ما از فساد و دزدی می‌نالند و دولتی می‌خواهیم که در امتداد ولایت باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: ما دولتی می‌خواهیم از جنس حاج قاسم سلیمانی و این انتخابات پیش رو، جنگ بین جبهه انقلاب و استکبار است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد