تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 9:14
کد خبر : 116730

توصیه‌های انتخاباتی دبیر ستاد امر به معروف کردستان| رعایت اخلاق و دوری از تخریب تشویق مردم به مشارکت در انتخابات است

توصیه‌های انتخاباتی دبیر ستاد امر به معروف کردستان| رعایت اخلاق و دوری از تخریب تشویق مردم به مشارکت در انتخابات است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی در جلسه مسوولان ستادهای انتخاباتی در استان کردستان تاکید کرد: اگر آرای مردم استان در این دوره  نسبت به گذشته بیشتر باشد وفاداری  مردم استان را  به نظام جمهوری اسلامی نشان خواهد داد. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی در جلسه مسوولان ستادهای انتخاباتی در استان کردستان تاکید کرد: اگر آرای مردم استان در این دوره  نسبت به گذشته بیشتر باشد وفاداری  مردم استان را  به نظام جمهوری اسلامی نشان خواهد داد.

وی بر تقویت جریان انقلاب، همدلی و همراهی جریان انقلاب تاکید کرد و افزود: با حرکت جهادی برای حضور همه جانبه مردم در پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات تلاش کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان یادآورشد: با کنار گذاشتن مسایل فردی حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل، آرزوی امام و رهبری را به منصه ظهور برسانیم.

وی توهین و افترا نسبت به همدیگر را دور از اخلاق اسلامی دانست و گفت: در راستای حفظ جریان انقلاب و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی و اثبات ولایتمداری خود با همدلی و همراهی در کنار جریان انقلاب باشیم.

به گفته الله‌مرادی، راه انقلاب و راه ارزش‌ها دفاع از خون انسان‌هایی است که برای آن به شهادت رسیدند.

وی ضمن تاکید بر تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، به مسوولان ستادها توصیه کرد: با رقبای ستادها با احترام رفتار کنید و همدیگر را تخریب نکنید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: افرادی که در چهارچوب انقلاب حاضرند برای نظام جمهوری اسلامی کار کنند و نیز  افرادی که در غربت خدمات ارزشمندی به نظام کردند باید مورد توجه قرار گیرند.

وی بر انتخاب بهترین افراد در ستادهای انتخاباتی شهرستان‌ها و نیز جریان‌سازی برای ورود افراد جدید تاکید کرد.

الله‌مرادی یادآورشد: برخی تیشه به دست گرفته‌اند و درصددند تیشه به ریشه انقلاب بزنند و تمام رسانه‌های استکباری نیز علیه نظام فضاسازی می‌کنند.

وی اظهار کرد: همه ما نیروی انقلابی هستیم باید با ه‌ افزایی، همکاری و همدلی تلاش کنیم تا کاندیدایی اصلح از بین کاندیداها برای ریاست جمهوری سیزدهم انتخاب شود.

الله‌مرادی تاکید کرد: نباید همدیگر را تخریب کرد و خدمات دیگران را زیر سوال برد بلکه برای رضای خدا و بزرگان دین دست در دست هم دهیم  تا شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنیم و مردم بهترین کاندیدا را انتخاب کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد