تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 14:01
کد خبر : 116388

برگزاری دهه کرامت در ۱۲۰۰ مسجد استان فارس

برگزاری دهه کرامت در ۱۲۰۰ مسجد استان فارس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام حسین امیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن‌های مردمی با محوریت حرم مطهر احمد بن موسی (ع)، سخنرانی، روشنگر‌یها در حوزه انتخابات، معرفت افزایی اهل‌بیت (ع)، نمایشگاه آئینی، مسابقه کتاب‌خوانی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام حسین امیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن‌های مردمی با محوریت حرم مطهر احمد بن موسی (ع)، سخنرانی، روشنگر‌یها در حوزه انتخابات، معرفت افزایی اهل‌بیت (ع)، نمایشگاه آئینی، مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع زندگینامه حضرت شاه‌چراغ (ع) ازجمله برنامه‌های دهه کرامت است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه‌های هنری در رشته خوشنویسی، تجسمی، شب‌شعر، تلاوت قرآن مجید هدیه به روح حضرت معصومه (س)، حضرت شاه‌چراغ (ع) و حضرت رضا (ع) و نیز در آغاز فعالیت پر کردن اوقات فراغت ۱۰۰ هزار دانش‌آموزان مسجدی با هدف ایجاد روحیه امید، نشاط و شادابی در سطح جامعه در ابتدای تیرماه مصادف با میلاد امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

مدیر کانون مساجد استان فارس تصریح کرد: زیارت حضرت شاهچراغ (ع)، جشن‌های خانگی ویژه روز دختر و گرامیداشت حضرت معصومه (س) و نیز امام رضا (ع) و حضرت شاه‌چراغ(ع) با رعایت پروتکل بهداشتی و تشکیل نشست‌های قرآنی در مساجد از دیگر برنامه‌های در دست اجرا به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در استان فارس است.

برپایی جشنواره رادیویی چلچراغ

معاون فرهنگی و تبلیغی حضرت احمد بن موسی (ع) در ادامه این نشست گفت: برگزاری دهه کرامت با تشکیل ۸ کمیته و مشارکت ۳۲ دستگاه اجرایی در قالب برنامه‌های مولودخوانی، تجلیل از خانواده شهدا، بانوان موفق که در عرصه‌های هنری، مذهبی، ورزشی فعالیت دارند و نیز رونمایی افتتاح انجمن خوشنویسی کاتبان در ابتدای دهه کرامت اجرای می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد سلامی بیان داشت: جشنواره رادیویی چلچراغ از سوی صداوسیمای مرکز فارس از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است که تاکنون هزار و ۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است.

وی اضافه کرد: خطبه‌خوانی، گلباران ضریح مطهر احمد بن موسی (ع)، برگزاری نمایشگاه و جشنواره سرود ملی امین ولایت از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد