تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 10:29
کد خبر : 116350

حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت کشور است

حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت کشور است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح شنبه در نشست شورای اقامه نماز شهرستان گناوه در مصلای جمعه این شهر گفت: اختلاف سلیقه، دیدگاه‌های مختلف سیاسی و حتی تفسیرهای متفاوت از قانون از مؤلفه‌های جامعه پویای اسلامی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح شنبه در نشست شورای اقامه نماز شهرستان گناوه در مصلای جمعه این شهر گفت: اختلاف سلیقه، دیدگاه‌های مختلف سیاسی و حتی تفسیرهای متفاوت از قانون از مؤلفه‌های جامعه پویای اسلامی است به شرط آنکه از دایره تقوا و حاکمیت قانون خارج نشود.

امام جمعه گناوه افزود: شورای نگهبان قانون اساسی کشور به عنوان یکی از ارکان مهم در کشورمان پیشینه‌ای تاریخی دارد و تاختن به اصل این شورا ضربه جبران ناپذیری به کشور و مصالح ملی در دراز مدت خواهد زد و به فرموده رهبری خداوند از افرادی از روی عداوت با شورای نگهبان دشمنی می‌کنند نخواهد گذشت.

وی با اشاره به اینکه خالی نمودن صحنه انتخابات آسیب جدی به کشور و دستاوردهای آن می‌زند بیان کرد: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی آثار فراوانی از جمله مصونیت و بالا بردن اعتبار و جایگاه بین المللی برای کشورمان به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر اراده ملت است گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالا در این انتخابات از خواسته‌های مقام معظم رهبری است و انتظار می‌رود مردم با حضور پرشور در انتخابات از این حق سیاسی خود در کمک به مقبولیت دولت آینده و اعتبار و اعتلای کشور استفاده کنند.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: در عرصه انتخابات تقوای سیاسی از سوی کاندیداها رعایت شود و مبادا برای کسب رأی سیاه نمایی شده و یا وعده‌های خلاف واقع داده شود

وی در خصوص آثار تربیتی نماز در جامعه و بویژه بر جوانان گفت: به فرموده خداوند متعال نماز عنصر و کلید اصلی در بازدارندگی انسان از فساد و اشتباهات است و انسان معتقد به منبع لایزال الهی در بدو اقدام به خطا خداوند را در نظر می‌آورد و نصیحت و پند بهتر در او مؤثر می‌افتد.

حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: افراد اثرگذار جامعه از حضور در مساجد غفلت نکنند تا دیگران از این رفتار آنها الگو برداری کنند.

امام جمعه گناوه در پایان همگان را به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب دعوت کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد