تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 - 16:31
کد خبر : 116288

روز ۲۸ خرداد شکست دیگری برای دشمنان رقم می‌خورد

روز ۲۸ خرداد شکست دیگری برای دشمنان رقم می‌خورد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس که برای دومین هفته پیاپی در فضای باز بوستان نوالشهدای فاز ۳ پردیس برگزار شد، ضمن دعوت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس که برای دومین هفته پیاپی در فضای باز بوستان نوالشهدای فاز ۳ پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: به دلیل اینکه وضعیت شهرستان پردیس نارجی است، شرط برگزاری نماز جمعه که همیشه جز اولویت های ستاد برگزاری نماز جمعه بوده با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود و این هفته نماز جمعه پردیس در فضای باز و در جوار مقدس دو شهید گمنام فاز ۳ برگزار می‌شود‌.

وی گفت: برای برگزاری انتخابات فرهنگ حیدری و پهلوانی می‌خواهیم امروز احزاب و قبایل می‌خواهند براندازی کشور را شاهد باشند و مطمئنا به این نیت شوم خود نخواهند رسید.

امام جمعه پردیس افزود: دشمنان با ادعای فراوان به موضوعات سوریه، یمن، عزه، عراق، افعانستان و جمهوری اسلامی ورود کردند، اما تا انقلاب، اسلام و مردان میدان مانند سردار سلیمانی‌ها با ولایتمداری وجود دارند در تمام مراحل شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: طی یک هفته گذشته شاهد پیروزی مقاومت برابر رژیم صیهونیستی بودیم و تلاش کردند در سوریه نیز بشار اسد به مسؤولیت نرسد اما شکست خوردند و این پیروزی مرد میدان در مقاومت و سوریه و شکست دشمنان است.

وی تصریح کرد: دشمنان سومین شکست خود طی روزهای اخیر را در ۲۸ خرداد و انتحابات ۱۴۰۰  تجربه خواهند کرد و مشت نابود کننده‌ای را از ملت ایران خواهند خورد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: امروز همه ما و به ویژه جوانان باید با تاسی از سردار سلیمانی به پای صندوق‌های رای آمده تا پیروز میدان باشیم که به یاری خداوند که الطافشان همیشه با ما است حماسه‌ای را رقم خواهیم زد. 

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: امروز به خاطر نرسیدن منابع انقلاب به برخی و اینکه شورای نگهبان به نفعشان رای نداده، دشمنان دورشان را گرفته و به ولایت توهین می‌کنند که این شعور افراد را نشان می‌دهد اما‌ ما باید با شعور انقلابی وارد گود شده و در انتخابات با حضور مردان دلسوز پیروز شویم.

وی بیان کرد: کسی که یاس و ناامیدی را به اذهان مردم تزیق کند جزو کفار، منافقین و مشرکین است و نباید برای دیده شدن خود خطوط اصلی نظام را زیر پا بگذارند زیرا ملاک اصلی حفاظت از کشور است.

امام جمعه پردیس تاکید کرد: مشارکت حداکثری و معرفی فرد اصلح وظایف ریش سفیدان است اما کسی که از امام جمعه مایه بگذارد مطمئنا دروغ می‌گوید زیرا می‌خواهند با بهره برداری از امام جمعه افکار عمومی را به سمت خود بکشانند که این تخلف و ظلم است.

حجت الاسلام حسینی افزود: به هیچ عنوان اینگونه نیست هیچ فرد و ائتلافی مدنظر نه امام جمعه و نه اطرافیان ما نیست اما معیارهای افراد اصلح را اعلام می‌کنیم ولی نظر شخصی را نگفته و هیچ وقت نمی‌گویم.

وی ادامه داد: برخی توقع نابجا دارند و می‌گویند به خاطر مصلحت اندیشی و داغ شدن تنور انتخابات افراد بی‌صلاحیت را تائید کنند اما این کار شورای نگهبان و تنور انتخابات را تضعیف می‌کند.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: اگر فرد بی‌صلاحیت بیاید مردم را فریب می‌دهد و کشور را با نظر کدخدا می‌چرخاند اما فردی که تایید شده و انقلابی باشد کشور را با نظر اسلام می‌چرخاند نه برای کدخدا بلکه برای معیشت مردم اهمیت قائل می‌شود.

وی بیان کرد: اگر فرد اصلح انتخاب شود تنور اقتصاد، تولید و اشتغال را داغ می‌کند، آنقدر داغ که دست تحریم ‌کنندگان را می‌سوزاند و انقلاب که خون آورد شهدا است را سربلند‌ خواهند کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد