تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 20:26
کد خبر : 116077

برگزاری نماز جمعه فردا در تمامی ۴۷ شهر مازندران

برگزاری نماز جمعه فردا در تمامی ۴۷ شهر مازندران

حجت‌الاسلام محمد انتظاری امروز درباره برگزاری نماز جمعه در شهرهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا، نماز جمعه فردا هفتم خرداد در همه ۴۷ شهر و منطقه استان با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود. وی با اشاره به اینکه شهر قرمز

حجت‌الاسلام محمد انتظاری امروز درباره برگزاری نماز جمعه در شهرهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا، نماز جمعه فردا هفتم خرداد در همه ۴۷ شهر و منطقه استان با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهر قرمز نداریم و شهر‌های استان مازندران در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند، افزود: براساس دستورالعمل نماز جمعه در شهر‌های نارنجی باید در فضای باز و با جمعیت محدود کمتر از ۱۰۰ نفر و با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه و دقیق بهداشتی برگزار شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران اضافه کرد: نماز جمعه در شهر‌های زرد می‌تواند در فضای بسته و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

این مسوول با تاکید بر ضرورت همراه داشتن وسایل شخصی، مُهر و سجاده شخصی برای نمازگزاران، گفت: همراه داشتن ماسک و دستکش و توجه به توصیه‌ها ازجمله مسائلی است که باید نمازگزاران مورد توجه قرار دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد