تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 15:14
کد خبر : 116039

ارسال بیش از ۱۰۰۰ اثر به چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد

ارسال بیش از ۱۰۰۰ اثر به چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد

عادله کشمیری امروز پنجشنبه ششم خرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی است. وی افزود: در نخستین دوره برگزاری این جشنواره تنها ۸۹ اثر ارسال شده بود اما در این دوره بیش از یک هزار اثر فرستاده شده است.  مدیر کل فرهنگ

عادله کشمیری امروز پنجشنبه ششم خرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی است.

وی افزود: در نخستین دوره برگزاری این جشنواره تنها ۸۹ اثر ارسال شده بود اما در این دوره بیش از یک هزار اثر فرستاده شده است.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه‌ داد: امسال ۶۸۴ فیلم داستانی، ۱۶۶ فلینامه، ۱۵۳ فیلم مستند و یک اثر در بخش تحقیق و پژوهش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

کشمیری با اشاره به اینکه مجموعا ۶۵ میلیون تومان جایزه برای این جشنواره در نظر گرفته شده، گفت: ۵ کارگاه آموزشی در این جشنواره پیش بینی شده است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد گلستان نیز در این نشست خبری گفت: ۴۰۰ اثر ارسالی به چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد از تولیدات کانون های فرهنگی مساجد است.

مهدی بیکی بیان کرد: ۱۰۰ اثر ارسال شده به این جشنواره از سوی گلستانی ها است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد