تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 12:50
کد خبر : 116012

کتاب « من می آیم» نقد و بررسی شد

کتاب « من می آیم» نقد و بررسی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سیده زهرا حمیدی همسر شهید سید منصور نبوی در مراسم نقد و بررسی کتاب من می آیم با اشاره به اینکه شهدا همواره در وصیت نامه‌ها بر حمایت از رهبری و ولایت تاکید کردند، افزود: انتظار داریم آحاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سیده زهرا حمیدی همسر شهید سید منصور نبوی در مراسم نقد و بررسی کتاب من می آیم با اشاره به اینکه شهدا همواره در وصیت نامه‌ها بر حمایت از رهبری و ولایت تاکید کردند، افزود: انتظار داریم آحاد جامعه و مسئولان به این وصیت شهدا عمل کنند.

سردار سید محمد کسائیان از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز بااشاره به اینکه بحث همسران و خانواده‌های شهدا در جامعه مغفول مانده است، گفت: لشکر ۲۵ کربلا لشکر عملیاتی بود و در ۲۷ عملیات خط شکنی شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کمتر به نوشتن خاطرات می‌پرداختیم، افزود: همسران جانبازان و شهدا باید مجموعه‌ای خاطرات رزمندگان و شهدا را تدوین و تهیه کنند.

عباس تبار رئیس بسیج اساتید مازندران نیز در این مراسم با عنوان اینکه از نظر علمی برای تداوم یک نظام سیاسی باید به مؤلفه‌های پویایی و پایایی آن توجه کرد، افزود: آثار و کتاب‌هایی درباره شهیدان باید در جامعه بیشتر شود و به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: سرداران و رزمندگان دفاع مقدس ایدئولوژی انقلاب را تشکیل می‌دهند و باید از ظرفیت این ایدئولوژی بهره گیری بیشتری شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد