تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 11:23
کد خبر : 115816

کشف بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای کشور

کشف بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای کشور

سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی بوشهر گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری گردیده سربازان ولایت در مرزبانی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی با جدیت در مبارزه با قاچاق در مرزهای کشور تلاش می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: بحمدالله با

سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی بوشهر گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری گردیده سربازان ولایت در مرزبانی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی با جدیت در مبارزه با قاچاق در مرزهای کشور تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بحمدالله با تجهیز مرزبانی به امکانات و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و نیز شناورهای تیزرو و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح و وزرات دفاع، مرزبانان با آمادگی کامل در دفاع از مرزها و نیز مبارزه با قاچاق مجاهدت می‌کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: با اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان در مرزهای کشور در طرح عملیاتی رعد۴ در چند روز اخیر بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف گردید.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: این وسایل شامل ماشین‌های راه‌سازی خودروهای سنگین، موتورسیکلت، قطعات و لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و… بوده که قاچاقچیان قصد ورود به کشور را داشته که با تیزبینی همکاران کشف گردید.

سردار گودرزی تأکید کرد: مبارزه با قاچاق در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با جدیت دنبال خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد