تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 12:37
کد خبر : 114660

آماده کردن زیرساخت‌ها مهمترین اقدام در راستای رفع موانع تولید است

آماده کردن زیرساخت‌ها مهمترین اقدام در راستای رفع موانع تولید است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک هفتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی  این شهرستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورا، حجت‌الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک هفتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی  این شهرستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورا، حجت‌الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولین و اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری زرندیه برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های زرندیه و ساوه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: فرهنگ ریشه و اساس تمامی فعالیت‌های فردی و اجتماعی است و ما می‌بایست در همه زمینه‌ها فرهنگمان را درست کنیم، فرهنگ‌های نامطلوبی چون فرهنگ راحت‌طلبی، فرهنگ بی‌مسئولیتی و… را دور ریخته و فرهنگ‌های مسئولیت‌پذیری، تعهد، نظم و… را جایگزین کنیم.

حجت‌الاسلام محمد سبزی افزود: آماده کردن زیرساخت‌ها مهمترین اقدام در راستای پشتیبانی و رفع موانع تولید است که باید به آن توجه خاص داشت.

وی مهمترین مانع بر سر راه تولید را موانع تفکری و مدیریتی دانسته و ادامه داد: گاها بعضی از مسئولین به جای حمایت از تولید و مساعدت، خود مانع‌تراشی می‌کنند که حتماً باید در این خصوص تجدیدنظر شود.

 امام‌جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در این جلسه که با دستور جلسه ارائه راهکارهای عملی پیرامون شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها) برگزار شده بود گفت: نقش فرهنگ و شورای فرهنگ عمومی می‌تواند بسیار راهگشا و کارساز در خصوص رفع موانع و پشتیبانی از تولید باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی ادامه داد: رفع موانع موجود پیش پای سرمایه‌گذاران و تسهیل امور بسیار ضروری به نظر می‌رسد و دستگاه‌های متولی می‌بایست در این خصوص پیش بدم باشند.

وی افزود: جای بسیار تأسف است که رتبه کشور ما در بحث تسهیل سرمایه‌گذاری در سطح دنیا رتبه پائینی باشد و مسئولین باید در راستای بهبود وضعیت جهد و تلاش بیشتری به خرج دهند.

امام جمعه زرندیه از ادارات متولی خواست تا خود به دنبال سرمایه‌گذار و تولیدکننده رفته و منتظر نمانند.

ابراهیمی فرهنگ‌سازی در خصوص اهمیت تولید، حمایت از نیروی کار، حمایت از سرمایه‌گذار و تولیدکننده را در این راستا بسیار ضروری دانسته و بر ایجاد تعامل میان صنایع، تولیدکنندگان و اصحاب فرهنگ و هنر تأکید کرد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس در ابتدای این جلسه مسئولین ادارات جهاد کشاورزی، شهرک‌های صنعتی، صنعت، معدن، تجارت و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید ارائه کردند.

هماهنگی برگزاری نشست همایش صنعت و فرهنگ با حضور مدیران ادارات، شرکت‌های صنعتی و اصحاب فرهنگ و هنر با مسئولیت شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوبه این جلسه بود که به تصویب حاضرین رسید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد