تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 8:43
کد خبر : 114618

شفافیت نامزدهای شورای شهر لازمه ایجاد نظارت مردمی است

شفافیت نامزدهای شورای شهر لازمه ایجاد نظارت مردمی است

سجاد اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: یکی از شوراهایی که آنچنان که باید به آن توجه نداشته‌ایم، شورای شهر بوده که این بی توجهی ضمن ایجاد ناکارآمدی، باعث بروز فسادهای مختلفی شده است. مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد ادامه داد: باید با

سجاد اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: یکی از شوراهایی که آنچنان که باید به آن توجه نداشته‌ایم، شورای شهر بوده که این بی توجهی ضمن ایجاد ناکارآمدی، باعث بروز فسادهای مختلفی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد ادامه داد: باید با انتخاب درست و نظارت مردم این مسئله رفع شده و وظیفه اصلی شورای شهر یادآوری شود.

وی الزام نخست برای نظارت مردمی بر شورای شهر را شفافیت نامزدهای انتخاباتی دانست و افزود: اگر کاندیداها شفافیت کافی نداشته باشند و یا در عمل به آن پایبند نباشند نمی‌توان به نظارت امیدی داشت.

اسدی تصریح کرد: از این رو لازم است نامزدها و سپس منتخبان مردم در شورای شهر شفافیت را یک اصل دانسته و برای اجرای آن بکوشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد در انتها به چالش شفافیت خبرگزاری مهر اشاره داشت و گفت: این بستر مناسبی برای نامزدهایی است که به شفافیت اعتقاد دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد