تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 - 13:23
کد خبر : 114294

مجمع نخبگان بازوی توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر است

مجمع نخبگان بازوی توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بانه، علی اصغر حسینی در جلسه مجمع نخبگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه با اشاره به اهداف تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورزی، تصریح کرد: در هیات اندیشه‌ورز جمعی از نخبگان، فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بانه، علی اصغر حسینی در جلسه مجمع نخبگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه با اشاره به اهداف تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورزی، تصریح کرد: در هیات اندیشه‌ورز جمعی از نخبگان، فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی با انگیزه و علاقه مند در زمینه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی موضوعات را رصد کرده و متناسب با زمان، مشکلات و معضلات را شناسایی و اولویت بندی کرده و با ارائه راهکار و با استفاده از ظرفیت‌ها به ستاد امر به معروف ارائه کنند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به جایگاه ویژه هیات‌های اندیشه ورزی خاطرنشان کرد: بدون شک هیات های اندیشه ورز اتاق فکر و نیروی محرکه‌ای است که با آسیب شناسی دقیق از مشکلات جامعه راهکارهای لازم  را برای رفع موانع موجود  و در جهت تعالی جامعه در اختیار ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار دهند.

وی افزود: مجمع نخبگان در واقع شورایی فکری است که با استفاده از تجارب، دانش و ایده‌های نوین و خلّاق برای حل مسائل سازمان علاوه بر سیاست‌گذاری، راه حل نیز ارائه می‌کند و در واقع ارتباطی دو سویه بین دانش و اجرا می‌آفریند. 

حسینی خاطرنشان کرد: به طور کلی هیات اندیشه‌ورز دو کارکرد و یا نقش کلیدی، فکرسازی و گشودن گره‌های فکری در اجرا و عمل به عهده دارد.

وی ادامه داد: هیات‌های اندیشه‌ورز یک قالب و چارچوبی دارند که می‌توانند به نوعی اتاق فکر و تصمیم‌گیری در ستادها باشد و همچنین این هیئت‌ها باید به سمت ابتکار و نوآوری حرکت کنند و با استفاده از افراد زبده و با تجربه اشکالات و ایرادات را مرتفع کنند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: مجمع نخبگان باید راهکار و  برنامه و فکر ارائه بدهند چون در جامعه کنونی دیگر سرمایه هر کشوری مانند قبل فقط معدن و …. نیست بلکه نیروی نخبگی است، چون نخبگان جامعه را با یک نگاه جدید می نگرند.

وی با عنوان اینکه مجمع نخبگان بازوی توانمند ستاد امربه معروف و نهی از منکر است، تشریح کرد: گستره امر به معروف و نهی از منکر شامل همه مسائل اقتصادی، اجتماعی، اداری و ..  در جامعه است و تنها جایی که به معنای واقعی هیات های اندیشه‌ورزی جنبه عملیاتی دارد مجمع نخبگان ستاد امر به معروف و نهی از  منکر است.

وی در پایان یادآور شد:  همه اعضای مجمع  نخبگان نسبت به تمام مسائل محیط زندگی خود حساس باشند و چون معتقدیم نگاه نخبگی با دیگران در تخصصی بودن است.

انتهای پیام /۲۳۳۰/۷۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد