تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 22:34
کد خبر : 114009

کشف و توقیف ۱۰ تن گندم‌ قاچاق در یزد

کشف و توقیف ۱۰ تن گندم‌ قاچاق در یزد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای اولیه و ضوروری مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد هنگام کنترل محور “یزد-کرمان” به یک دستگاه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای اولیه و ضوروری مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد هنگام کنترل محور “یزد-کرمان” به یک دستگاه تریلی به ظن حمل قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این تریلی ۱۰ تن و ۷۷۰ گرم گندم را که بدون مجوز و به صورت قاچاق حمل می‌شد کشف و یک متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که متهمان به همراه محموله کشف شده تحویل مراجع قانونی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا با جدیت در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

کشف ۴۶۵ کیلو تریاک در یزد

سردار بهدانی فرد در بخش دیگری از سخنان خود کشف ۴۶۵ کیلو مواد مخدر را از دیگر دستاوردهای اخیر فرمانده انتظامی استان یزد دانست و تصریح کرد: در راستای مبارزه با سواداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدام اطلاعاتی از تردد کامیون حامل موادافیونی در محورهای این استان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد دقیق اطلاعاتی یک دستگاه کامیون ولوو را در محور یزد-میبد شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح خاطرنشان کرد: در این خصوص یک قاچاقچی که این محموله را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به پایتخت را داشت دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

سردار بهدانی فرد یادآور شد: مبارزه با باندهای وارد کننده موادمخدر با جدیت در دستور کار دائمی پلیس، قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد