تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 8:27
کد خبر : 113821

۲۰۷۹/ شهید على‌حسین سیاهپوش: مواظب فتنه منافقان باشید

۲۰۷۹/ شهید على‌حسین سیاهپوش: مواظب فتنه منافقان باشید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید على حسین سیاهپوش:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به یگانه منجى عالم بشریت مهدى قائم(عج) و نایب بر حقش امام خمینى و با درود سلام بر تمام خانواده‌هاى شهدا و با عرض سلام بر روحانیت مبارز که همیشه سرمشق ملت ایرانند.

وصیت من به ملت شهیدپرور ایران این است که همیشه دنباله‌رو راه شهیدان و دنباله‌رو راه پیامبران و امامان بوده و همیشه در صحنه انقلاب باشند و با مشت محکم خود بر دهان این ابرقدرت‌ها بزنند تا این ملت‌هاى ضعیف و ستمدیدگان را از زیر یوغ  ظلمهاى آنان برهانند؛ اى مردم نکند روزى خدایی نکرده کوتاهى کنید و امام را تنها بگذارید!؟ سختی‌ها را تحمل کنید زیرا پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) در صدر اسلام خیلى سختى کشید گرسنگى کشید به خاطر خدا به خاطر اینکه ملت را از زیر ظلم و ستم برهانند، دین خدا و امام را یارى کنید به طورى که تا امروز یارى کرده‌اید.

خواهران حجاب را رعایت کنید زیرا رعایت حجاب کوبنده‌تر از خون شهداست و حجاب شما خواهران مشتى محکم بر دهان آمریکا ، اسرائیل، شوروى، منافقین و… است همیشه در صحنه مبارزه باشید تا این شیطان‌صفتان بدانند که ملت ایران است که دین خدا را یارى کرده است و انشاءالله در جهان آخرت رستگار و سربلند و روسفید باشید.

اى ملت قهرمان و شهیدپرور همیشه گوش به زنگ باشید تا این منافقان صدمه‌اى به انقلابمان نزنند و به رهبرى امام انقلاب را به پیش ببرید و از این نعمت‌هایى که خداوند در اختیار شما قرار داده است خوب استفاده کنید و در راه خودش مصرف کنید.

پدرجان مرا حلال کن، باری پدر جان صبر را پیشه کن مبادا که در مرگ من گریه و زاری کنی که منافقان خوشحال شوند. بارى مادرجان من از روى تو خجالت مى‌کشم و مى‌دانم که خیلى رنج کشیده‌اى از شما می‌خواهم خواهرانم را خوب تربیت کنى آن هم زینب‌گونه.

مادر جان مرا مرده ندانید زیرا شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد