تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 0:31
کد خبر : 113800

گردهمایی جمعی از شهروندان صربستان در حمایت از مسلمانان فلسطین

گردهمایی جمعی از شهروندان صربستان در حمایت از مسلمانان فلسطین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، این گردهمایی اعتراض آمیز  که در روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه از سوی حزب دمکراتیک سنجاک برگزار شد، در آن «راسیم لیاییج» رهبر این حزب که در دولت پیشین صربستان در سمت معاون نخست وزیری و وزیر انجام وظیفه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، این گردهمایی اعتراض آمیز  که در روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه از سوی حزب دمکراتیک سنجاک برگزار شد، در آن «راسیم لیاییج» رهبر این حزب که در دولت پیشین صربستان در سمت معاون نخست وزیری و وزیر انجام وظیفه می کرد نیز در کنار چند صد نفر از شهروندان نووی پازار در این جمع شرکت داشت.
رسانه های خبری صربستان نیز در گزارش هایی با اشاره به برگزاری گردهمایی حمایت از مسلمانان فلسطین در شهر نووی پازار اعلام داشتند که از زمان آغاز درگیری ها در فلسطین و حمله به مسجد الاقصی که سومین مکان مهم در جهان برای مسلمانان در سراسر جهان پس از مسجد الحرام در مکه و مسجد حضرت محمد (ص) در مدینه است، مسلمانان شهر نووی پازار در منطقه سنجاک صربستان برای برادردان دینی خود در فلسطین ابراز نگرانی کردند.
این گردهمایی اعتراض آمیز در  شهر نووی پارار صربستان در حمایت از مسلمانان فلسطین اولین بار نیست که در این شهر برگزار می شود، به ویژه در ده سال گذشته تقریباً تمامی حملاتی که از سوی نیروی های رژیم صهیونیستی بر علیه مسلمانان فلسطین صورت گرفته است، مسلمانان صربستان علناً با فلسطینی ها ابراز همدردی کرده اند. 
علاوه بر گردهمایی روز شنبه در شهر نووی پازار اکثریت مسلمان در جنوب صربستان در روز چهارشنبیه ۲۲ اردیبهشت امسال نیز جمعی از مردم صربستان و فلسطینی های مقیم این کشور در حمایت از مردم فلسطین در میدان بزرگ شهر بلگراد تجمع کرده و شعارهای ضد رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین سردادند.
ارتش رژیم صهیونیستی از سه شنبه گذشته حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صدها غیرنظامی که اکثر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، به شهادت رسانده‌ است.
نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در غزه نیز به تلافی جنایات رژیم صهیونیستی و در پاسخ به این رژیم، صدها موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کرده‌اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد