تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1396 - 5:46
کد خبر : 11364

کارگاه ترویج سبک زندگی اسلامی با محوریت عفاف و حجاب در قروه برگزار شد

کارگاه ترویج سبک زندگی اسلامی با محوریت عفاف و حجاب در قروه برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی در نشست کارگاه ترویج سبک زندگی اسلامی که با محوریت تاکید بر عفاف و حجاب و به همت حوزه بسیج ادارات ، اصناف و کارگری ناحیه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی در نشست کارگاه ترویج سبک زندگی اسلامی که با محوریت تاکید بر عفاف و حجاب و به همت حوزه بسیج ادارات ، اصناف و کارگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در سالن نور اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دو دیدگاه غربی و اسلامی بر جهان حاکم هستند، اظهار داشت: در دیدگاه غربی نگاه به مادی گرایی و دنیای فانی انسان بسنده می شود و جهان دیگری برای انسان متصور نیست در حالی که در نگاه معنوی و اسلامی انسان دارای یک روح در بدن می باشد که حقیقت جشم به روح ان بستگی دارد و دنیای پس از مرگ برای انسان جاری است.

وی با بیان اینکه در نگاه غربی انسان به پوچی و تباهی خواهد رسید افزود: دنیای غرب برای دست یابی به آمال و آرزوهای خود زن را به عنوان ابزار و وسیله ای در اختیار انسان قرار داده است در حالی که در دین مبین اسلام زن از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قروه خاطر نشان کرد: بستری که امروز دنیای غرب برای زنان فراهم می نماید برای دستیابی به لذت است.

وی افزود: در دین مبین اسلام زن از یک جایگاهی برخوردار است که قابل دسترسی آسان نمی باشد و همیشه به عنوان یک گوهر نایاب در نظر گرفته می شود.

شفیع خانی با اشاره به اهداف برخی افراد از بیان وازه هایی چون تفکر آزادی افزود: این افراد به دنبال دستیابی به لذت های خود هستند و در این میان تفاوتی برای انها وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروز سن ازدواج بالا رفته است و از سویی آمار طلاق نیز افزایش یافته است چرا که تنوع طلبی و دست یابی به افراد به آسانی میسر است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه بیان داشت: در این شرایط اولین آسیب و خطرناک ترین آسیب متوجه زنان است و باید در این میان بانوان با هوشیاری بیشتری اقدام کنند.

شفیع خانی افزود: بد حجابی و عدم رعایت عفت و حیا در جامعه با افزایش التهابات جنسی روبرو خواهد بود که میزان آسیب های اجتماعی را نیز بالا می برد.

وی ادامه داد: به مرور زمان وقتی انسان در مسیر بالارفتن سن قرار می گیرد دیگر مورد توجه قرار نخواهد گرفت و در این میان افسردگی و ناامیدی از زندگی برای فرد باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام شفیع خانی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در خانواده ها کودکان دارای هوشیاری هستند و بسیاری از مسائل را درک می کنند افزود: خانواده ها باید با آگاهی از توانایی های فرزندان خود با آنان رفتار کنند و مانع از به انحراف کشیدن کودکان خود شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد