تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1400 - 13:10
کد خبر : 113498

درخواست جنبش حماس از مسلمانان جهان: برای حمایت از مسجدالاقصی بپاخیزید

درخواست جنبش حماس از مسلمانان جهان: برای حمایت از مسجدالاقصی بپاخیزید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از جماران؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (جمعه) مسلمانان جهان، اعراب و همه آزادگان جهان را به برگزاری راهپیمایی و تظاهرات مردمی برای حمایت از مسجد الاقصی و غزه فرا خواند. ایرنا به نقل از تارنمای «فلسطین الان»

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از جماران؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (جمعه) مسلمانان جهان، اعراب و همه آزادگان جهان را به برگزاری راهپیمایی و تظاهرات مردمی برای حمایت از مسجد الاقصی و غزه فرا خواند.

ایرنا به نقل از تارنمای «فلسطین الان» نوشت: هنیه در این پیام خواستار پشتیبانی همه مسلمانان جهان از غزه، مسجد الاقصی و مردم فلسطین در سرزمین های اشغال شده سال ۱۹۴۸ و تأیید حق حاکمیت فلسطینی ها بر سرزمین خود شد.

وی ادامه داد که ما از همه مردم فلسطین، مسلمانان، اعراب و آزادگان جهان به سبب موضع قهرمانانه و شجاعانه در برابر اشغالگری صهیونیست ها قدردانی می کنیم.

در همین حال، نیروهای اشغالگر صهیونیست برای پنجمین روز پیاپی به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها ادامه دادند.

بر پایه تازه ترین اعلام وزارت بهداشت در غزه، حملات صهیونیست ها تاکنون منجر به شهادت ۱۱۹ فلسطینی شامل ۲۷ کودک و ۱۱ زن شده است.

این حملات همچنین تاکنون ۶۰۰ زخمی داشته است.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

اخبار مرتبط انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد