تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 14:01
کد خبر : 113436

عید فطر آغازی برای زندگی جدید است

عید فطر آغازی برای زندگی جدید است

آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در محوطه شهیدگاه اردبیل با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز عید فطر، گفت: هیچ روزی به مانند روز عید فطر به قیامت شباهت ندارد و از این‌رو سفارش شده تا هر کس برای نماز از خانه خارج می‌شود تکبیر و ذکر بگوید. وی با

آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در محوطه شهیدگاه اردبیل با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز عید فطر، گفت: هیچ روزی به مانند روز عید فطر به قیامت شباهت ندارد و از این‌رو سفارش شده تا هر کس برای نماز از خانه خارج می‌شود تکبیر و ذکر بگوید.

وی با بیان اینکه در اسلام سه عید لقاالله، ضیافت‌الله و عید اظها وجود دارد، افزود: انسان در ماه رمضان با روزه و اعمال خاص این ایام تطهیر می‌شود و به فطرت اولیه خود باز می‌گردد.

عاملی تصریح کرد: پروردگار متعال در عید فطر با تجدید اعمال انسان، هدیه‌ای بزرگ به او اهدا می‌کند و از این ‌رو این ماه آغازی برای زندگی جدید است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به وظایف اجتماعی مسلمانان، تاکید کرد: در مقابل دشمنان باید وحدت خود را حفظ کنیم و بهترین زمان برای وحدت در مقابل دشمنان، انتخابات است.

عاملی اظهارامیدواری کرد: با مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو برای حاکمیت ملی خود تصمیم بگیریم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد