تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 12:27
کد خبر : 113390

دولت آینده با مدیریت جهادی حرکت کند/ مشارکت حداکثری یک اولویت اساسی است

دولت آینده با مدیریت جهادی حرکت کند/ مشارکت حداکثری یک اولویت اساسی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ این شهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات سرنوشت‌ساز خردادماه اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در شرایط حساسی قرار دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ این شهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات سرنوشت‌ساز خردادماه اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در شرایط حساسی قرار دارد و باید فردی باصلاحیت را برای سکان‌داری قوه مجریه برگزید.

او گفت: دولت آینده علاوه بر مقبولیت بالا باید در خط مقدم رفع مشکلات کشور باشد و بتواند گرفتاری‌های مردم را کاهش دهد.

خطیب نماز عید سعید فطر در سمنان بیان کرد: دولت آینده باید با اعتماد به جوانان انقلابی، متعهد و متخصص به‌سوی قله‌های رفیع عدالت و سربلندی در جهان پیش برود و با مدیریت جهادی حرکت کند.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: دولت آتی باید بتواند در راستای شکل‌گیری تمدن اسلامی ایفای نقش کند و عملکرد جهادی و انقلابی از خود به نمایش بگذارد.

او گفت: توجه به جوانان مؤمن انقلابی موجبات اعتماد و رضایت اقشار مردم شریف ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت و این نوع مدیریت در جهت آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی خواهد بود.

خطیب نماز عید سعید فطر در سمنان همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تکفیری در جهان اسلام و برخی کشورهای منطقه گفت: دیدن صحنه‌های دردناک به خاک و خون کشیده شدن دختران مظلوم افغانستانی و نیز جنایت‌های غزه و فلسطین برای هر کسی راحت نیست.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: قتل‌عام زنان و کودکان بی‌گناه و معصوم فلسطینی در حمله وحشیانه اسرائیل به نوار غزه یک‌بار دیگر خوی و چهره وحشیانه و غیرانسانی رژیم کودک اسرائیل و گروهک‌های تروریستی مانند داعش را پیش روی جهانیان قرار داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد