تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 10:55
کد خبر : 113320

امام جمعه لواسان: حضور آگاهانه در انتخابات، از مصادیق تقوای جمعی است

امام جمعه لواسان: حضور آگاهانه در انتخابات، از مصادیق تقوای جمعی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «سیدسعید لواسانی» روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر لواسان افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی، نیاز داریم در مدیریت کلان کشور نگاه تحول‌آفرین داشته باشیم؛ متأسفانه حال مدیریت در عرصه کلان، شهری و روستایی ما

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «سیدسعید لواسانی» روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر لواسان افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی، نیاز داریم در مدیریت کلان کشور نگاه تحول‌آفرین داشته باشیم؛ متأسفانه حال مدیریت در عرصه کلان، شهری و روستایی ما خوب نیست و نمی‌توانیم آن را انکار کنیم.

وی ادامه داد: برای تغییر این شرایط باید در قدم اول نگاه نادرست حاکم ـ رعیتی منسوخ شود و سپس مردم، دولت و حکومت و جامعه اعم از جامعۀ روستایی و شهری، کشور را از خود بدانند و باورشان بشود که همۀ ما در قبال سرنوشت و رخدادهای آن مسئول هستیم.

خطیب نماز عید فطر لواسان تصریح کرد: با مسئولیت پذیری جمعی، توحید در بطن و متن دولت، سیاست و جامعه تحقق یافته و کرامت انسانی به معنای واقعی کلمه در کشور ما پیاده می‌شود.

لواسانی گفت: همچنین اگر می‌خواهیم عدالت اجتماعی در اقتصاد، سیاست، قضا و داوری کشور نهادینه شود، راهکار آن تحول در نگاه به حکمرانی و حضور آگاهانه و حداکثری در همه ی صحنه‌ها از جمله انتخابات پیش‌رو است.

امام جمعه لواسان تاکید کرد: ما برای مدیریت کشور «مرد میدان» می‌خواهیم، تا با روحیۀ انقلابی، مردمی، ابتکار، شجاعت و با عزم جدی، فعال، امیدوارانه، عاقلانه، مدبرانه و برپایه اسلام و رهبری رهبر حکیم ما و همچنین با نگاه به داخل و توان جوانان انقلابی و متدین کشور، حرکت تحولی در راستای پیشرفت و عدالت پیش بگیرد.

وی بیان داشت: وظیفه و تکلیف ماست که به کسی رأی دهیم که مظهر تحول‌خواهی، انقلابی‌گری، عدالت‌خواهی، ضدیت با فساد، و کارآمدی باشد و در شوراها هم به دنبال چنین افرادی با شاخص‌های مذکور باشیم تا مدیریت کلان کشور و مدیریت‌های شهری و روستایی اصلاح شوند.

لواسانی افزود: ما به مدیرانی با روحیه ی اشرافی، لیبرالی و رو به غرب نیازی نداریم؛ آن‌ها را آزمودیم و جز خسارت عایدمان نشد. ما نیازمند دولتی انقلابی، تحول‌گرا، کارآمد، مردمی، عدالت‌خواه، ضدفساد هستیم.

امام جمعه لواسان: حضور آگاهانه در انتخابات، از مصادیق تقوای جمعی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، مراسم پرفیض اقامه نماز عید سعید فطر لواسانات با حضور پرشور مسئولان نظامی و دولتی، خانواده معظم شهدا و شهروندان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای لواسان برگزار شد.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان، دارای ۲۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد