تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 10:24
کد خبر : 113300

خطیب نماز عید فطر بجنورد: افول استکبار جهانی نزدیک است

خطیب نماز عید فطر بجنورد: افول استکبار جهانی نزدیک است

حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی ناجوانمردانه و با قلدری مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را آواره می کند و فلسطینی ها هم حق دارند با شلیک موشک از خود دفاع کنند.  نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد در

حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی ناجوانمردانه و با قلدری مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را آواره می کند و فلسطینی ها هم حق دارند با شلیک موشک از خود دفاع کنند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد در ادامه با اظهار تاسف از کشته شدن ده ها دختر دانش آموز افغانستانی نیز گفت: این حادثه بسیار ناراحت کننده و دردناک است که در سرزمین های اسلامی حتی کودکان به شهادت می رسند.

وی همچنین بر کمک خیران در طرح مواسات تاکید کرد و افزود: در این طرح مردم مومن و خیر غذای گرم و بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع کردند که ارسال کمک ها بیش از سال های گذشته است.

حجت الاسلام نوری به وضعیت معیشتی و اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود: هم اکنون بخشی از اقشار جامعه نیاز به کمک دارند که باید در این شرایط مواسات ر ا ادامه دهیم.

براساس این گزارش، نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مساجد، زیارتگاه ها و اماکن متبرکه مناطق شهری و روستایی استان خراسان شمالی برگزار شد. 

همچنین پایگاه هایی از سوی کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم در محل اقامه نماز عیدفطر برپا شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد