تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 10:24
کد خبر : 113291

ملت ایران با محوریت ولایت، انتخاباتی حماسی را خلق خواهد کرد

ملت ایران با محوریت ولایت، انتخاباتی حماسی را خلق خواهد کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، «حجت الاسلام سید حسین حسینی» روز پنجشنبه در خطبه های نماز عیدسعید فطر شهرستان پردیس، افزود: مردم فهیم، بصیر و هوشیار ایران، انقلاب را امانت ارزشمند خون پاک شهدا می دانند و با مشارکت حداکثری در انتخابات، این امانت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، «حجت الاسلام سید حسین حسینی» روز پنجشنبه در خطبه های نماز عیدسعید فطر شهرستان پردیس، افزود: مردم فهیم، بصیر و هوشیار ایران، انقلاب را امانت ارزشمند خون پاک شهدا می دانند و با مشارکت حداکثری در انتخابات، این امانت را به خوبی حفظ کرده و به دست امام زمان خواهند رساند.

وی همچنین با اشاره به سه انفجار در افغانستان و شهادت بیش از ۸۵ دانش آموز دختر در این کشور، گفت: آمریکای جنایتکار برای انتقام از شکست های خود، کودکان زیادی را به خاک و خون کشید و ما جنایات این رژیم کودک کش را محکوم می کنیم.

حسینی با بیان اینکه امروز شاهد ذلت و خواری دشمنان هستیم، بیان کرد: قدرت مرد میدان با محوریت ولایت، آمریکا را به زانو درآورده است و امروز شاهد خواری دشمنانی هستیم که روزی برای ما خط و نشان می کشیدند.

وی گفت: حمله آمریکا به دیوار کنسولگری ایران در عراق به دلیل محبوبیت حاج قاسم سلیمانی در این کشور است و آنها می خواهند محبوبیت سردار را در کشورهای اسلامی کم کنند که البته به یاری خدا نمی توانند.

امام جمعه شهرستان پردیس همچنین با بیان اینکه عربستان سیادت و قیادت خود را در منطقه و جهان عرب از دست داده است، اظهار داشت: قدرت مرد میدان با محوریت ولایت دلیل کوتاه آمدن «بن سلمان» در مقابل ایران است.

وی گفت: این روزها شاهد ذلت و وحشت غاصبان صهیونیسم از مقاومت فلسطین، غزه و جهاد اسلامی هستیم که این نیز با محوریت قدرت مردم میدان و ولایت حاصل شده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، نماز عید سعید فطر به صورت متمرکز در بلوار امام رضا(ع) حد فاصل بین شهرهای بومهن و پردیس ساعت ۸ صبح برگزار شد و نمازگزاران شهرستان پردیس در صف های مرتب و طویل با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نماز عید را در فضای باز برگزار کردند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد