تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 9:54
کد خبر : 113267

مردم برای برگزاری انتخابات آگاهانه و پر شور آماده باشند

مردم برای برگزاری انتخابات آگاهانه و پر شور آماده باشند

«قربانعلی دری‌نجف آبادی» روز پنجشنبه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز عید فطر در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: مردم باید در این آزمون سیاسی در سایه آگاهای و تعهدشان بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات خود اضافه کنند. وی بیان کرد: اقشار مختلف مردم باید کمرهای همت را برای رشد تولید، رشد اقتصادی، صرفه‌جویی و

«قربانعلی دری‌نجف آبادی» روز پنجشنبه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز عید فطر در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: مردم باید در این آزمون سیاسی در سایه آگاهای و تعهدشان بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات خود اضافه کنند.

وی بیان کرد: اقشار مختلف مردم باید کمرهای همت را برای رشد تولید، رشد اقتصادی، صرفه‌جویی و قناعت ببندند و مجاهدت اقتصادی را سرلوحه خود قرار دهند تا مشکلات کشور یکی پس از دیگری گره‌گشایی شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: واکسن کووید ۱۹ یکی از نیازهای مهم در کشور است که امید می‌رود در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مهم برای اقشار وگروه‌های سنی مختلف انجام شود و روز به روز مرگ ومیر ناشی از این ویروس کاهش یابد.

آیت‌الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز عید فطر اراک، جنایت صورت گرفته در افغانستان و غرب کابل و شهادت دختران افغان را محکوم کرد و گفت: هیچ توجیهی برای این جنایات وجود ندارد.

وی اظهار داشت: در زمان جاهلیت و در عصر فرعون نیز جنایات به این حد نبوده که دختران بیگناه را به خاک وخون کشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: جمهوری اسلامی ایران این جنایت وحشیانه را محکوم می‌کندو با مردم افغان و خانواده‌های داغ‌دیده ابراز همدردی دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: جنایات اسرائیلی‌ها در قدس شریف و بمباران، انفجار و کشتار زنان و کودکان در این منطقه نیز دردآور است.

وی اظهار داشت: فلسطینی‌ها روزی با سنگ مقابل اسرائیل می‌جنگیدند اما امروز موشک‌های آنان تل‌آویو را مورد اصابت قرار داده است.

امام جمعه اراک ادامه داد: این همه تحول در فلسطین به برکت آگاهی و عزتمندی است که در سایهئمقاومت اسلامی حاصل کرده‌اند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: بشریت این اقدامات جنایتکارانه اسرائیل، انگلیس و آل سعود را محکوم می‌کند و جای تاسف دارد که کشورهای خائن منطقه نیز از این جنایات حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: کشورهای خائن منطقه خیال می‌کنند سازش با رژیم آدم‌کش می‌تواند برای آن‌ها امنیت ایجاد کند اما این کشورها سخت در اشتباه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه‌ها اضافه کرد: نماز عید فطر نماز شکرگزاری است و روزه‌داران این ماه باید قدر خود را بدانند.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان همه درهای ورود به شیطان بسته بود و درهای بهشت بر روی بندگان خدا باز بود.

وی تاکید کرد: همه باید تلاش کنند تا پس از این ماه نیز در مبارزه با نفس بکوشند و با شیطان مبارزه کنند.

نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف استان مرکزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد