تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 9:22
کد خبر : 113193

نماز عید سعید فطر در ایلام اقامه شد

نماز عید سعید فطر در ایلام اقامه شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، این آیین معنوی قبل از طلوع آفتاب با تلاوت آیات قرآن کریم و بیان احکام شرعی روز عید فطر آغاز و سپس نماز این عید فرخنده با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، این آیین معنوی قبل از طلوع آفتاب با تلاوت آیات قرآن کریم و بیان احکام شرعی روز عید فطر آغاز و سپس نماز این عید فرخنده با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اقامه شد.

امسال نماز عید سعید فطر با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، به صورت محدود برگزار شد و مسئولان بهداشت و ستاد کرونا نیز ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی بودند.

نمازگزاران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی برای شرکت در نماز با خود مهر، سجاده، دستکش، ماسک و زیرانداز و همچنین مواد ضدعفونی کننده همراه داشتند.

در دیگر نقاط مختلف استان ایلام نیز نماز عید سعید فطر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز مساجد شهری و روستایی استان برگزار شد. 

 به خاطر شیوع کرونا توزیع هرگونه مواد خوراکی، نذر و چای ممنوع بود و هیچ  برنامه جانبی به غیر از نماز عید فطر اجرا نشد.

در اماکن برپایی نماز عید فطر امسال به منظور دریافت فطریه و کفاره، صندوق‌های کمیته امداد برپا بود تا مردم فطریه‌های خود را اهدا کنند.

صندوق های مراکز نیکوکاری و مابقی توسط موسسات خیریه بهزیستی و دیگر نهادها و سازمان‌های حمایتی نیز در پیرامون مساجد به چشم می خورد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد