تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 8:51
کد خبر : 113169

نماز عید سعید فطر در همدان اقامه شد

نماز عید سعید فطر در همدان اقامه شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، نماز عید سعید فطر صبح امروز با حضور روزه‌داران و مردم مومن همدان به امامت آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان در پیاده‌راه میدان امام خمینی(ره) اقامه شد. نماز با هماهنگی ستاد مقابله با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، نماز عید سعید فطر صبح امروز با حضور روزه‌داران و مردم مومن همدان به امامت آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان در پیاده‌راه میدان امام خمینی(ره) اقامه شد.

نماز با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و با تأکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقامه شد که مسئولان بهداشت و ستاد مدیریت کرونا نیز بر رعایت پروتکل‌ها نظارت می‌کردند، پرداخت زکات فطره از سوی نمازگزاران در پایگاه‌های مستقر از سوی کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی در محل اقامه نماز از مسائل دیگری است که جنبه زیبایی به این آیین معنوی بخشیده بود.

نماز عید سعید فطر در شهر همدان هر ساله به صورت گسترده و باشکوه در مصلی اقامه می‌شد که امسال به خاطر شرایطی کرونایی محدود برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد