تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 12:57
کد خبر : 112922

نماز عید فطر در محوطه شهیدگاه اردبیل اقامه می‌شود

نماز عید فطر در محوطه شهیدگاه اردبیل اقامه می‌شود

– اخبار استانها – حجت‌الاسلام علی زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، در مورد برگزاری نماز عید سعید فطر در اردبیل اظهار داشت: بر اساس دریافت مجوزهای لازم از ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اردبیل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه نماز عید سعید فطر ۱۴۴۲ هـ.ق، برگزار خواهد شد. وی

– اخبار استانها –

حجت‌الاسلام علی زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، در مورد برگزاری نماز عید سعید فطر در اردبیل اظهار داشت: بر اساس دریافت مجوزهای لازم از ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اردبیل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه نماز عید سعید فطر ۱۴۴۲ هـ.ق، برگزار خواهد شد.

وی افزود: اقامه نماز صبح توسط حضرت آیت‌الله عاملی و قرائت دعای ندبه از ساعت ۵ صبح در محل مصلای اردبیل و اقامه نماز عید سعید فطر توسط وی راس ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه صبح در محوطه شهیدگاه مبنای کار قرار گرفته است.

نماز عید فطر به امامت آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در میدان امام اصفهان برگزار می‌شودنماز عید سعید فطر به امامت آیت‌الله سلیمانی در مصلی کاشان اقامه می‌شودنماز عید فطر در مصلی و ۶ مسجد شهر کرمان برگزار می‌شود + جزئیات

مسئول دفتر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ادامه داد: از مؤمنین عزیز تقاضامندیم به جهت رعایت اصول بهداشتی، حتما سجاده و مهر شخصی به همراه داشته و از ماسک استفاده کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد