تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 8:54
کد خبر : 112790

۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در استان مرکزی پرداخت شد

۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در استان مرکزی پرداخت شد

«امید محترمی» روز چهارشنبه همزمان با هفته بسیج سازندگی در گفت و گو با ایرنا افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات  بیش از ۲۲۰ کارگاه خانگی راه‌اندازی و حدود ۸۰۰ فرصت شغلی نیز ایجاد شد. وی ادامه داد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در بخش‌های پرورش دام سنگین، کاشت زعفران، صنایع دستی، پرورش مرغ بومی، تولید

«امید محترمی» روز چهارشنبه همزمان با هفته بسیج سازندگی در گفت و گو با ایرنا افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات  بیش از ۲۲۰ کارگاه خانگی راه‌اندازی و حدود ۸۰۰ فرصت شغلی نیز ایجاد شد.

وی ادامه داد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در بخش‌های پرورش دام سنگین، کاشت زعفران، صنایع دستی، پرورش مرغ بومی، تولید قارچ، کشت گیاهان دارویی، پرورش شترمرغ و بلدرچین، داربستی کردن باغات انگور، پرورش زنبور عسل، تولید ماهی، محصولات گلخانه‌ای و صنایع تبدیلی به متقاضیان پرداخت شد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار داشت: براساس بازرسی‌های انجام شده تمامی تسهیلات اشتغالزایی در جای خود هزینه شده که این امر نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان خواهد داشت.

محترمی بیان کرد: امسال نیز پرداخت بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی و ساخت و تحویل ۱۱۰ مسکن محرومان از سوی بسیج سازندگی استان مرکزی هدفگذاری شده که از هم اکنون نام‌نویسی از متقاضیان تسهیلات اشتغال آغاز شده است. 

وی اضافه کرد: بیش از ۳۵ هزار کارگاه و دوره آموزشی و توانمندسازی در راستای تسهیل در امور متقاضیان اشتغالزایی و حل مشکلات این قشر در پنج سال اخیر در استان برگزار شده که تاثیر مهمی در ارتقای آگاهی افراد داشته است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی افزود: در جریان مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز بسیج سازندگی استان اقدامات موثری انجام داد و بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در این امر مهم سازماندهی شدند.

بیش از یک‌هزار و ۱۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد