تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 8:33
کد خبر : 112784

امنیت کشور حاصل زحمات نیروی انتظامی است

امنیت کشور حاصل زحمات نیروی انتظامی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز چهارشنبه دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ناجا با داشتن اقتدار در اعمال قانون با قدرت، بدون بی رحمی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز چهارشنبه دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ناجا با داشتن اقتدار در اعمال قانون با قدرت، بدون بی رحمی و همراه با قاطعیت در مقابل هنجارشکنانی که سبب سلب امنیت می‌شوند برخورد می کند.

وی گفت: اعتمادسازی از دیگر ویژگی‌های نیروی انتظامی است که سبب می‌شود مردم این نهاد را تکیه گاه خود بدانند و هنجارشکنان نیز احساس می‌کنند از چنگال عدالت دور نیستند.

وی اضافه کرد: همچنین لرستان از ابتدای انقلاب تاکنون علاوه بر حفظ آرامش خود در حفظ آرامش مناطق دیگر کشور نقش موثری داشته است که در این راستا نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی بسیار نقش آفرین بوده‌اند. 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نیروی انتظامی دارای وظایف متعدد، متنوع و گسترده‌ای است افزود: ناجا از لب مرز تا داخل کشور، درون و بیرون شهرها و اماکن مختلف، باعث ایجاد امنیت است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: نیروی انتظامی یک مجموعه انقلابی است که در راه اهداف انقلاب اسلامی مجاهدت می‌کند و به طور یقین این مجاهدت ها مورد تایید خداوند متعال، امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری است.

وی گفت: اقدامات نیروی انتظامی در لرستان قابل تقدیر است و سردار اشتری همواره توجه خاصی به این استان دارد ولی با توجه به وضعیت، موقعیت جغرافیایی (کوهستانی بودن) و قرار گرفتن در محل عبور بسیاری از استان‌های دیگر نیازمند امکانات بیشتری است.

وی امنیت را جز ارکان اصلی همه فعالیت‌ها دانست و تصریح کرد: به طور یقین امنیت و آرامش حاکم بر استان حاصل تلاش شبانه روزی و فداکاری نیروی انتظامی است و همین مجاهدت ها زمینه ارتقای فرهنگی، رشد و شکوفایی اقتصادی را برای استان فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: لرستان به دلیل همجواری با استان‌های مرزی محل گذر خودروهای گوناگون حمل کالاهای قاچاق و سلاح های غیر مجاز به کشور و این امر از جمله برنامه‌های در دستورکار دشمن است که با جنگ نرم سبب آسیب در ایران شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: علاوه بر کشف سلاح های غیرمجاز، تلاش نیروی انتظامی استان با توجه به نیروها و تجهیزاتی که در اختیار دارد در مبارزه با قاچاق کالا بسیار قابل تحسین است.

وی افزود: لرستان بنا به دلایلی از نرخ بالای بیکاری، تورم، گرانی و عدم رونق مطلوب کسب و کار رنج می‌برد که این مشکلات سبب آسیب‌های اجتماعی می‌شود و کار نیروی انتظامی را سخت تر می کند.

وی بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی همچون خرید و فروش مواد مخدر، سلاح‌های جنگی، طلاق، نزاع طایفه‌ای، درگیری‌های خیابانی و قومی، قتل و وجود معتادان متجاهر از جمله آسیب‌های اجتماعی است که به دلیل عدم رونق مطلوب کسب و کار، بیکاری و گرانی ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی برخی استان‌ها با جمعیت کمتر و قرار نگرفتن در موقعیت کوهستانی جایگاهی بالاتری از لرستان داند درحالیکه اگر ارتقای جایگاه در استان صورت بگیرد برخی از امور مناطق حاشیه نشین شهر از جمله خرید و فروش مواد مخدر کمرنگ تر می‌شود.

سردار حسین اشتری عصر روز سه شنبه وارد لرستان شده و قرار است امروز با حضور وی مراسم معارفه سردار “یحیی الهی” به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان برگزار شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد