تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 14:54
کد خبر : 112234

پخش نماز عید فطر به صورت زنده از شبکه قرآن

پخش نماز عید فطر به صورت زنده از شبکه قرآن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از شبکه قرآن و معارف سیما، در آستانه عید سعید فطر و وداع با ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه های معارفی از این شبکه پخش می شود و در روز عید سعید فطر نیز دعای ندبه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از شبکه قرآن و معارف سیما، در آستانه عید سعید فطر و وداع با ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه های معارفی از این شبکه پخش می شود و در روز عید سعید فطر نیز دعای ندبه از مسجد مقدس جمکران و نماز عید سعید فطر نیز از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح به صورت زنده همراه با بیان احکام و پخش سخنرانی در ذکر فضیلت روز عید و اعمال آن پوشش داده می شود.
ویژه برنامه ضیافت در روز عید فطر به صورت زنده از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ همراه با آیتم های متنوع روی آنتن می رود.
در روز عید سعید فطر، ویژه برنامه مهمان خدا از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ از حرم مطهر رضوی با حضور کارشناسان معارفی بصورت زنده پخش می شود.

روز گذشته (۱۹ اردیبهشت) حجت الاسلام علی نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: بر اساس مصوبه ابلاغی از ستاد ملی کرونا امسال در تمام شهرهای کشور نماز عید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: تصمیم بر این شده که در شهرهای زرد و آبی بر اساس طرح مدیریت هوشمند و در شهرهای نارنجی و قرمز نیز در فضای باز نمازهای عید فطر برگزار شود. همان گونه که قبل از آن ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه در سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمازهای جمعه را برگزار کردیم نماز عید را هم برگزار می کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد