تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 1:31
کد خبر : 111664

افشای طرح ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی بدست تروریستهای آمریکا

افشای طرح ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی بدست تروریستهای آمریکا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، پایگاه خبری یاهو نیوز شامگاه شنبه به قلم «جک مورفی» و «زاک دارفمن» در گزارشی به تشریح جزئیات طرح ترور شهید سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» به دست تروریست‌های آمریکایی پرداخت. در این گزارش تفصیلی، به ابعاد همکاری‌های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، پایگاه خبری یاهو نیوز شامگاه شنبه به قلم «جک مورفی» و «زاک دارفمن» در گزارشی به تشریح جزئیات طرح ترور شهید سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» به دست تروریست‌های آمریکایی پرداخت.

در این گزارش تفصیلی، به ابعاد همکاری‌های تروریست‌های آمریکایی با رژیم صهیونیستی و مأموران امنیتی کردستان عراق اشاره شده و تصریح شده که این عملیات، بر وضعیت راهبردی دولت کنونی آمریکا به ریاست «جو بایدن» در منطقه طی سال‌های آینده اثرگذار خواهد بود.

این گزارش در ابتدا به تشریح سه تیم عملیاتی می‌پردازد که در مخفیگاه‌های خود در فرودگاه بین المللی بغداد منتظر ورود فرد موردنظر بودند: (شهید) قاسم سلیمانی، قدرتمندترین فرمانده نظامی ایران. اعضای این تیم‌های عملیاتی در لباس‌های مبدل و در هیئت کارگران بخش تعمیرات در مواضع خود در ساختمانهای قدیمی یا خودروهایی در کنار جاده مستقر شدند.

سه تیم تک تیرانداز خود را در فاصله ۶۰۰ تا ۹۰۰ یارد (۵۴۸ تا ۸۲۳ متری) از «محل ترور» مستقر شدند. یکی از این تک تیراندازها با دوربینی که به سفارت ایالات متحده در بغداد متصل بود و تمام تصاویر را به طور زنده برای فرمانده نیروهای زمینی دلتا مستقر در این سفارتخانه و نیروهای پشتیبان آن ارسال می‌کرد، محوطه موردنظر را تحت نظر داشت.

در حال تکمیل…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد