تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 16:18
کد خبر : 111229

امام جمعه پاوه: قدس نباید فراموش شود

امام جمعه پاوه: قدس نباید فراموش شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری در خطبه‌های نماز جمعه که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، افزود: خداوند متعال به چندین دلیل اثبات می‌کند که قدس متعلق به مسلمانان است و در قرآن کریم نیز فقط نام مسجدالحرام و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری در خطبه‌های نماز جمعه که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، افزود: خداوند متعال به چندین دلیل اثبات می‌کند که قدس متعلق به مسلمانان است و در قرآن کریم نیز فقط نام مسجدالحرام و مسجدالاقصی ذکر شده است.
وی ادامه داد: قدس قبله اول مسلمانان است و پیامبر گرامی اسلام ۱۷ ماه در مدینه منوره بسوی قدس و مسجدالاقصی نماز اقامه کرد.
امام جمعه پاوه اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر از ۷۰ سال است که بر قدس و اراضی اشغالی حکومت می‌کند و شهادت، شجاعت و غیرت فلسطینی ها موجب شده آنها در مقابل این ظلم و جنایت مقاومت کنند.
ماموستا قادری اضافه کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس یادگار امام راحل (ره) است و آن را همچنان حفظ خواهیم کرد و امیدواریم شاهد سرنگونی رژیم کودک کش و صهیونیست باشیم.
وی ادامه داد: دولت‌های اسلامی و غیراسلامی برای آزادی فلسطینیان و قدس تاکنون اقدام و عملی انجام نداده و حمایت‌ها در حد شعار باقی مانده است.
خطیب جمعه پاوه گفت: آیین اسلام آیین مصلحت مردم و رسالت پیامبر نیز در کنار امر به انجام طاعات و عبادات مصلحت مردم و صلاح جامعه بوده و اگر در یک ماه گذشته در پاوه نماز جمعه اقامه نشد، دلیل شرعی داشتیم که بخاطر مصلحت مردم و مبتلا نشدن به ویروس کرونا بوده است.
ماموستا قادری افزود: در همه ایام باید به قرآن توجه داشته باشیم چرا که کتاب هدایت و شفای درونی و راهنمای انسان در دنیا و شفاعت در قیامت است.
وی در بخش دیگری ادامه داد: امروزه در محاکم قضایی با پرونده‌های کیفری و اختلافات میان والدین و فرزندان مواجه ایم که بنیان خانواده را متزلزل و دین و عقیده و باور را خدشه دار می‌کند که خانواده‌ها با زمانه شناسی بیشتر باید مراقب باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد