تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 13:39
کد خبر : 110958

گرامیداشت یاد ۹۳ معلم شهید در البرز

گرامیداشت یاد ۹۳ معلم شهید در البرز

این برنامه در آموزش و پرورش نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش با حضور مسوولان و خانواده معظم شهدا با گلباران  مزار شهدا ی فرهنگی انجام شد. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز دراین زمینه به ایرنا گفت: معلمان در عرصه تعلیم و تربیت شهدای گرانقدر از جمله شهید حاج

این برنامه در آموزش و پرورش نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش با حضور مسوولان و خانواده معظم شهدا با گلباران  مزار شهدا ی فرهنگی انجام شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز دراین زمینه به ایرنا گفت: معلمان در عرصه تعلیم و تربیت شهدای گرانقدر از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی ها نقش داشته و دارند.

فهمیده بیان داشت: شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی به ملت ایران اقتدار وامنیت را اهدا کردند که باید از مکتب این شهدای بزرگوار درس بیاموزیم.

وی تصریح کرد: معلمان در رشد نسل آینده در مدارس مسوولیت خطیری دارند چون می خواهند نسلی را در تراز انقلاب همانند شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت کنند.

فهمیده پاسداری از فرهنگ غنی اسلامی – انقلابی را یکی از وظایف ملت ایران ذکر کرد و یادآورشد: برای مقابله با تهاجم ها و آسیب ها باید به گونه ای عمل کنیم که از حقیقت انقلاب پاسداری شود.

وی با بیان اینکه معلمان نمی تواند نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت باشد، اضافه کرد: برای آشنایی دانش آموزان با انقلاب باید از فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: فرزندان امروز و فردای ایران در مدارس تربیت می شوند پس باید با فرهنگ شهادت در کلاس درس آشنایی لازم را پیدا کنند.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز و ۲۴ هزار و ۸۰۲ فرهنگی دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد