تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 13:16
کد خبر : 110954

نماز جمعه ۱۷ اردیبهشت در هفت نقطه مازندران اقامه می‌شود

نماز جمعه ۱۷ اردیبهشت در هفت نقطه مازندران اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام محمد انتظاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به خارج شدن استان از وضعیت قرمز کرونایی ، نماز جمعه این هفته در شهرهای کیاکلا مرکز شهرستان سیمرغ ، سورک مرکز شهرستان میاندرود ، کلاردشت ، پل سفید و زیرآب در شهرستان سوادکوه ، شیرگاه در شهرستان سوادکوه شمالی

حجت‌الاسلام محمد انتظاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به خارج شدن استان از وضعیت قرمز کرونایی ، نماز جمعه این هفته در شهرهای کیاکلا مرکز شهرستان سیمرغ ، سورک مرکز شهرستان میاندرود ، کلاردشت ، پل سفید و زیرآب در شهرستان سوادکوه ، شیرگاه در شهرستان سوادکوه شمالی و فریدونکنار اقامه می‌شود.

وی اظهار داشت : تصمیم برگزار نشدن نماز جمعه در دیگر شهرهای با وضعیت نارنجی بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت نمازگزاران اتخاذ شده است.

طبق ارزیابی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ۶ شهرستان مازندران در حال حاضر در وضعیت زرد کرونایی و بقیه در وضعیت نارنجی قرار دارند .

برگزاری نماز جمعه در مازندران از آغاز موج چهارم کرونا در فروردین ماه امسال متوقف شد و فردا نخستین جمعه سال ۱۴۰۰ است که این آیین عبادی – سیاسی در برخی از نقاط مازندران برگزار می شود.

طبق اعلام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران ، آیین نماز جمعه در وضعیت معمو لی در ۴۷ نقطه استان برگزار می شود.

طبق اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، هم اکنون ۹۱۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که از این تعداد ۲۱۴ بیمار با علایم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد