تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 22:23
کد خبر : 110072

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 غاصبان پُررو مهرداد کریم زاده با انتشار این تصویر نوشت: «شهرک‌نشینان اسرائیلی یک زن فلسطینی رو که از خانه‌اش در شیخ جراح بیرون رانده شده، اینجوری مسخره می‌کنند.»حتی شرمنده هم نیستند کبری آسوپار: «همه گفت‌وگوی جهانگیری، در اعتماد به نفس کذاییِ این جملات خلاصه می‌شود: «راجع به کاندیدا شدن تصمیم من بر نیامدن است. نگفته‌ام که نمی‌آیم،

 غاصبان پُررو
 مهرداد کریم زاده با انتشار این تصویر نوشت: «شهرک‌نشینان اسرائیلی یک زن فلسطینی رو که از خانه‌اش در شیخ جراح بیرون رانده شده، اینجوری مسخره می‌کنند.»
حتی شرمنده هم نیستند
 کبری آسوپار: «همه گفت‌وگوی جهانگیری، در اعتماد به نفس کذاییِ این جملات خلاصه می‌شود: «راجع به کاندیدا شدن تصمیم من بر نیامدن است. نگفته‌ام که نمی‌آیم، می‌گویم تابع خرد جمعی و دوستان هستم. البته حتی اگر آنها مرا انتخاب کنند، قول قطعی نمی‌دهم که می‌پذیرم!» به‌جای شرمندگی، دنبال کاندیداتوری هستند!»
اعتراف دشمن به بزرگی سردار
 فواد ایزدی: «اعتراف هفته پیش فرمانده سابق نیروهای آمریکا در افغانستان: از افغانستان تا لبنان و غزه بانفوذترین فرد در کل منطقه قاسم سلیمانی بود. سلیمانی هم در سیاست‌های دفاعی امنیتی و هم در سیاست خارجی قدرتمندترین شخصیت منطقه و بی‌نظیر بود. گاهی به‌اندازه یک ژنرال آمریکایی هم بصیرت نداریم.»
 کاش همه مسئولین درک کنند
 پویان حسین‌پور: «کاش همه مسئولین، نصف رئیس ‌قوه‌قضائیه جنگ روایت‌ها را درک کنند. این بخشی از سخنان دیشب آیت‌الله رئیسی در جمع سینماگران است: «جنگ امروز جنگ روایت‌هاست و در جنگ روایت‌ها، دقیق‌ترین و اثربخش‌ترین و اصلاح‌گرترین روایت باید ارائه شود و نگذارید دیگران روایت دلخواه خود را ارائه دهند.»
 کشورداری بازی نیست
 مالک شریعتی: «آقای جهانگیری! هرشب که شهر به خواب میره، ۴۰۰ شهروند ساده در شهر تحت مدیریت شما، با تیر کرونا کشته می‌شوند. چرا؟ چون رئیس ‌با اطمینان گفته بود از پیک کرونا عبور کردیم و شهروندان هم باور کردند. خوب بازی کردید! ولی کشورداری بازی نیست که در دولت سوم روحانی هم بتوانید ادامه دهید.»
 نماز در کلام امیرالمومنین(ع)
 کاربری نوشت: «امیرالمومنین علیه‌السلام می‌فرمایند: در خواندن نماز متعهد و پای‌بند باشید و بر آن مواظبت نمایید و نماز زیاد بخوانید و با نماز خواندن به خداوند تقرّب بجویید، همانا نماز گناهان را مثل برگ‌های پاییزی می‌ریزد و غُل و زنجیر گناهان را از گردن‌ها می‌گشاید (خطبه ۱۹۹).»
روز معلم مبارک
 مرتضی قربانی: «معلمی تو این‌روزا هم خیلی سخته، مجبوری با شلوار کردی و کت بشینی جلو دوربین به یه عده که خوابن درس بدی.»
مادر در مقام معلم
 خبرگزاری میزان: «در طول یک سال گذشته با ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا، دانش‌آموزان مقاطع مختلف امور مربوط به تحصیل را در خانه پیگیری می‌کنند. این مسئله در مقاطع ابتدایی تحصیلی، موجب درگیر شدن بیشتر خانواده‌ها در این روند شد و به ویژه مادران را در مقام معلم نشاند.»

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد