تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 17:14
کد خبر : 110036

دولت‌مردان از نشر مطالب مغرضانه و ناصحیح اجتناب کنند

دولت‌مردان از نشر مطالب مغرضانه و ناصحیح اجتناب کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در واکنش به اظهارات اخیرا وزیر امور خارجه نوشت: اکنون تلاش در جهت ایجاد دوقطبی در جامعه و تضعیف و تخریب جایگاه شهید والا مقام سپهبد شهید سلیمانی گناهی غیر قابل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در واکنش به اظهارات اخیرا وزیر امور خارجه نوشت: اکنون تلاش در جهت ایجاد دوقطبی در جامعه و تضعیف و تخریب جایگاه شهید والا مقام سپهبد شهید سلیمانی گناهی غیر قابل اغماض است. ضمن لزوم برخورد قاطع با عوامل انتشار صوت وزیر محترم امور خارجه ؛ لازم است مسئولینی که هشت سال سکان‌داری جمهوری اسلامی را عهده دار بودند از نشر مطالب مغرضانه و ناصحیح اجتناب کنند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

اندیشه اسلامی، مجاهدان ثابت قدم و خستگی ناپذیر بسیاری تربیت می نماید؛ مجاهدانی که نه برای مکنت و قدرت ، بلکه برای رضایت درگاه حضرت الوهیت گام بر می دارند.

انقلاب اسلامی با این پشتوانه ها و سرمایه های عظیم مردمی، تحت فشارهای خارجی از پا در نخواهد آمد اما آنچه که امروز ما را می هراساند، یقیناً چیزی جز بی تقوایی و بی بصیرتی پاره ای از بظاهر دوستان، در بدنه نظام نیست.

در عصر حاضر رزمندگانی وجود دارند که تحت تربیت مکتب انسان ساز اسلام ، گوش به فرمان ولی امر خود بوده و به آیه شریفه《لَن تَرضی عَنکَ الیَهودُ وَ لَا النَّصاری》ایمان راسخ دارند.

نسل امروز تبلور《انّی سِلمُ لِمَن سالَمَکُم وَ حَربُ لِمَن حارَبَکُم》را در حاج قاسم میبینند؛ فرمانده ای که مسبب اصلی نابودی فرزندان ابوسفیان در عراق و سوریه بود.

نیروهای هم تراز حاج قاسم در عرصه‌ی دیپلماسی کشور نیز وجود دارند؛ با این وجود متولی اصلی سیاست خارجی کشور، آقای ظریف ؛ در این هشت ساله رویکرد جمهوری اسلامی در دیپلماسی خارجی را به شدت دگرگون کردند.

دیپلماسی که در مقابل امیر کویت زانو می زند، دیپلماسی که نهایت دستاورد خویش را توافقی می انگارد که با تغییر یک تروریست به بن بست می رسد، دیپلماسی که هرگونه توافقی با شیطان بزرگ را بهتر از توافق نکردن می داند، دیپلماسی که از خون شهدای هسته ای به بهانه مشکل ساز بودن برای کشور به آسانی چشم می پوشد، دیپلماسی که به امضای آقای کری تکیه می کند. این‌ها به غیر از دیپلماسی ذلت به نظر نمیرسد و اقدامات مذکور هیچگاه در شان دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران نبوده و نخواهد بود.

مرقومه فوق رنج نامه دانشجویانی است که دغدغه دیدن دیپلمات هایی انقلابی، هم سطح و هم تراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارند.

اکنون تلاش در جهت ایجاد دوقطبی در جامعه و تضعیف و تخریب جایگاه شهید والا مقام سپهبد شهید سلیمانی گناهی غیر قابل اغماض است. ضمن لزوم برخورد قاطع با عوامل انتشار صوت وزیر محترم امور خارجه ؛ لازم است مسئولینی که هشت سال سکان‌داری جمهوری اسلامی را عهده دار بودند از نشر مطالب مغرضانه و ناصحیح اجتناب کنند

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد