تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 5:46
کد خبر : 11000

انتقاد حجت‌الاسلام زائری از ترویج دینداری اجباری

انتقاد حجت‌الاسلام زائری از ترویج دینداری اجباری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) حجت‌الاسلام زائری که به عنوان یکی از منتقدین جدی «گشت‌های ارشاد» شناخته شده است، با انتشار پیامی در صفحه تلگرامی خود به ماجرای اجبار کارگران کارخانه «چسب هل» به نماز اول وقت واکنش نشان داد. این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) حجت‌الاسلام زائری که به عنوان یکی از منتقدین جدی «گشت‌های ارشاد» شناخته شده است، با انتشار پیامی در صفحه تلگرامی خود به ماجرای اجبار کارگران کارخانه «چسب هل» به نماز اول وقت واکنش نشان داد. این در حالی است که مقام معظم رهبری نیز در فایل صوتی که از ایشان در شبکه‌های اجتماعی موجود است از دخالت دولت در اجبار کارکنان به نماز اول وقت انتقاد کرده بود.

متن پیام زائری بدین شرح است: «با دیدن فیلم برخورد مأموران با دختری جوان وقتی دارند او را کشان‌کشان به سوی ون نیروی انتظامی می‌برند و صدای ناله و فریادش بلند است، از خودم می‌پرسم آن عظمت و کرامتی که جواد الائمه و پدران و فرزندانش برای انسان می‌خواستند و پیامی که آیین سربلند آنان برای جهان داشت این بود؟! پاسخی نمی‌توانم به خودم بدهم! به کجا داریم می رویم؟ با تبلیغ دین به سبک ترویج نماز مدیر چسب هل و ترویج حجاب به سبک گشت ارشاد به خدا نیازی به آمریکا نداریم!!! ومن وظیفه خود می‌دانم که با صدای بلند و صراحت و شفافیت و قاطعانه بگویم که این اسلام نیست. بعضی دوستان گفته‌اند فیلم قدیمی است، برخی گفته‌اند مربوط به مجرم مواد مخدر است و ربطی به گشت ارشاد ندارد برخی گفته‌اند این شخص کیف قاپ مترو بوده و … البته بحث ما متوقف بر این مصادیق نیست و اصل حرف فضایی است که نوع برخورد اجباری و تنفرانگیز از دینداری ایجاد می‌کند. به هر حال این ایراد به نوع عملکرد مأموران وارد است که قبلا هم فیلم‌ها و عکس‌های متفاوت از برخوردهای نادرست و سیاست غلط شان با موضوع حجاب پخش شده و آثار منفی فراوان داشته است. طبیعتا هیچ کس وضع فعلی حجاب را نمی تواند تایید کند اما همه می‌دانند که شیوه اصلاح آن نیز عملکرد فعلی نیست.»

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد