تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 10:38
کد خبر : 109862

وضعیت طلاق در هشترود نگران کننده است

وضعیت طلاق در هشترود نگران کننده است

رحیم استادی در نشست خبری اظهار کرد: از پرونده‌های رسیده به مجموعه قضائی هشترود ۵۵۱ فقره مربوط به ضرب و جرح عمدی، ۴۹۱ فقره مربوط به تخریب اموال، ۴۷۷ فقره مربوط به تصرف عدوانی، ۳۵۵ فقره مربوط به سرقت و ما بقی مربوط به جرائم دیگر هستند.   وی از مختومه شدن بیش از ۲۱ هزار پرونده

رحیم استادی در نشست خبری اظهار کرد: از پرونده‌های رسیده به مجموعه قضائی هشترود ۵۵۱ فقره مربوط به ضرب و جرح عمدی، ۴۹۱ فقره مربوط به تخریب اموال، ۴۷۷ فقره مربوط به تصرف عدوانی، ۳۵۵ فقره مربوط به سرقت و ما بقی مربوط به جرائم دیگر هستند. 

 وی از مختومه شدن بیش از ۲۱ هزار پرونده در سال گذشته خبر داد. 

وی افزود: متاسفانه تعداد افرادی که برای طلاق به دادگستری مراجعه می‌کنند، زیاد است و هشترود با ۱۱۴ مورد طلاق توافقی و ۹۲ مورد طلاق با درخواست زوجه روزهای خوشی را سپری نمی‌کند. 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، رئیس دادگستری هشترود در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری مجموعه قضایی با ادارات مختلف مانند شهرداری و اداره راه اشاره کرد و گفت: اگر رئیس دادگستری و دادستان در قضیه تعریض سه راهی قویونقشلاقی و بازگشایی بلوار شهید سلیمانی شهر هشترود پیشقدم نمی‌شد، این پروژه‌ها تا سالیان سال به سر انجام نمی رسید.

وی در مورد متخلفان کرونایی نیز خاطر نشان کرد: رسیدگی به این پرونده ها که بیش از ۵۰ مورد است، در شعبه ویژه انجام می‌گیرد و برای اکثر متخلفان که با برگزاری مراسمات عزا و عروسی، بهداشت عمومی را رعایت نکرده بودند، احکام مختلفی صادر شده است. 

وی ادامه داد: رسیدگی به پرونده‌های قتل و جرائم مربوط به کیفری یک در صلاحیت دادگستری هشترود نیست، بنابرین پرونده های موجود، به دادگاه‌های صلاحیت دار استان ارجاع داده شده است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد