تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 5:10
کد خبر : 109442

شب‌های قدر را غنیمت شمارید

شب‌های قدر را غنیمت شمارید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: ولایت حضرت امیرالمومنین علی (ع) بزرگ ترین نعمتی است که خداوند به واسطه آن، انسان را بهشتی می‌کند. بیشتر بخوانید: ویژه برنامه‌های احیاء لیالی قدر در حرم حضرت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: ولایت حضرت امیرالمومنین علی (ع) بزرگ ترین نعمتی است که خداوند به واسطه آن، انسان را بهشتی می‌کند.

بیشتر بخوانید: ویژه برنامه‌های احیاء لیالی قدر در حرم حضرت عبدالعظیم

او در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به برکات شب قدر اشاره کرد و افزود: در این شب‌های قدر هر چقدر که اخلاص ما و ارتباط ما با آل الله بیشتر باشد، از برکات و فضائل بیشتری بهره‌مند خواهیم شد.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به روز جهانی کارگر بیان کرد: دین اسلام برای آباد شدن دنیا و آخرت، مسلمانان را به کار و کوشش تشویق کرده است.

ببینید: فیلم/ توصیه‌ وزیر بهداشت برای برگزاری مراسم شب‌های قدر

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه  از نظر اسلام، غصب کردن مزد کارگر شرعا از گناهان کبیره محسوب می‌شود، افزود: هم کارگران و هم کارفرمایان باید به تعهدات متقابل پایبند باشند.

او با اشاره  به مناسبت دیگر هفته پیشرو، یعنی سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم گفت: شهید آیت‌الله مطهری، شخصیتی عالیقدر، اسلام شناسی آگاه، عالمی زمان شناس و دانشمندی درد آشنا و فیلسوفی توانا بود.

خطیب نماز جمعه شهرستان انار گفت: در جامعه‌ای که اساس در تعلیم و تزکیه و تربیت قشرهای گوناگون است، مقام معلم جایگاه ویژه‌ای دارد.

او با اشاره به انتشار فایل صوتی محرمانه مصاحبه وزیر امور خارجه بیان کرد: ملت ایران می‌داند که اگر ایثار، فداکاری و جان‌فشانی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، این  مردان میدان نبود، امروز داعشیان با این کشور و نوامیس مردم چه می‌کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد