تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 20:40
کد خبر : 109241

کمیته امداد و سپاه صاحب الامر (عج) قزوین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

کمیته امداد و سپاه صاحب الامر (عج) قزوین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  ایرنا، مراسم انعقاد تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) با سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و مسوولان استانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  ایرنا، مراسم انعقاد تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) با سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و مسوولان استانی برگزار شد.

این تفاهم نامه به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی با تاکید بر تقویت تولید ملی، توسعه اشتغال، مردمی و دانش بنیان کردن اقتصاد و عدالت محوری آن به امضا رسید.

از دیگر اهداف این تفاهم نامه می توان به رفع فقر، توسعه عدالت اقتصادی و اجتماعی و ارتقای بنیه معیشتی خانواده های نیازمند و در کنار آن صیانت و تحکیم نهاد خانواده و احیای عزت و کرامت فردی و خانوادگی جامعه هدف اشاره کرد.

ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و ارزش های اسلامی تولید، کار و جهادی اقتصادی در جامعه و هم افزایی جهت استفاده حداکثری از منابع، امکانات و ظرفیت های جهادگران در راستای ایجاد و توسعه فرصت های شغلی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

بسیجیان بدون شغل مستعد اشتغال و اقشار نیازمند جامعه هدف این تفاهم نامه را تشکیل می دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد