تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 14:28
کد خبر : 109132

نماز جمعه فردا در شهرهای کم‌خطر استان اردبیل برپا می‌شود

نماز جمعه فردا در شهرهای کم‌خطر استان اردبیل برپا می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام ناصر نصیری اظهار کرد: فریضه نماز جمعه فردا ۱۰ ام اردیبهشت ماه با اعلام ستاد کرونای استانی در شهرهای با وضعیت زرد و کم خطر کرونایی استان اردبیل برپا می‌شود. وی با اشاره به ممنوعیت برگزاری نماز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام ناصر نصیری اظهار کرد: فریضه نماز جمعه فردا ۱۰ ام اردیبهشت ماه با اعلام ستاد کرونای استانی در شهرهای با وضعیت زرد و کم خطر کرونایی استان اردبیل برپا می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت برگزاری نماز جمعه در شهرهای با وضعیت پرخطر افزود: این فریضه در شهرهای مشگین‌شهر، خلخال و پارس‌آباد به دلیل وضعیت قرمز کرونایی برگزار نخواهد شد.

به گفته رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان نماز جمعه فردا در شهرهای نمین، اصلاندوز، کوثر، سرعین و نیر که در وضعیت زرد کرونایی هستند، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نصیری از نمازگزاران خواست تا با رعایت موارد بهداشتی و نکات ایمنی سلامت در نماز جمعه شرکت کرده و حتماً وسایل شخصی خود را برای انجام فریضه نماز جمعه به همراه خود داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد