تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 14:59
کد خبر : 108880

رفع بحران‌های امروز فقط با دولت انقلابی محقق می‌شود

رفع بحران‌های امروز فقط با دولت انقلابی محقق می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از   شهرکرد  ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز در آیین  تقدیر از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: مساجد خانه‌های پروردگار و کانون تربیت، اصلاح و انسان سازی هستند،

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از   شهرکرد  ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز در آیین  تقدیر از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: مساجد خانه‌های پروردگار و کانون تربیت، اصلاح و انسان سازی هستند، باید انسان‌ها در مساجد به اوج و تعالی رسند.

وی بیان کرد: مسجد دارای قداست است و جای خضوع، خشوع و دل دادن به پروردگار است که با این‌ها انسان تعالی و ترقی، تربیت دینی و بصیرت ایمانی می‌یابد که در دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌ها چنین چیزی به این شکل وجود ندارد چرا که مسجد جایگاه ویژه‌ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در مسجد انسان هرچه بتواند فعالیت انجام دهد بسیار خوب است به این دلیل مسجد جایی برای کانون‌ها، پایگاه‌های مقاومت، مرکز معتمدین و مومنین و کانون فعالیت جوانان می‌شود.

وی ادامه داد: این‌ها از نکات مثبت در نظام جمهوری اسلامی ایران است، در این کشور مساجد چیزی جدای از دیگر کشورها است چرا که این مساجد به مردم متصل هستند و از عمق جامعه نشات می‌گیرند و اداره کننده مسجد مردم هستند که در نهایت این رقابت‌ها شکل می‌گیرد که امروز در میان چندین کانون دو کانون برجسته می‌شود.

وی بیان داشت: باید به جوانان ایرانی که دارای ذهن‌های خلاق هستند امکانات، امید، شخصیت و هویت داد و به دنبال رشد ذهن‌ها بود که بدانند دنیا و خداوند شاهد اعمال آن‌ها است و اگر مشکلی بر سر راه این جوانان وجود دارد باید به آن‌ها کمک شود.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر امام‌‌جماعت‌محوری در مساجد، گفت: جوانان تحت اشراف امام جماعت فعالیت کنند، باید همه ظرفیت‌ها را در مساجد آورد تا به معنای واقعی کلمه، مساجد مرکز فعالیت، رشد و ارتقاء شوند اگر مساجد قوت یابد ایران قوی می‌شود چرا که در مساجد فرد رشد می‌یابد.

نکونام تصریح کرد: اگر به دنبال مدیر، صنعت‌گر، تولیدکننده متعهد و به طور کلی هرکجا خواهان نیرو و افراد قوی باشیم  باید در مسجد افراد را تربیت کرد، مسجد پایگاه اصلی است که باید فعالیت‌های بیشتری داشت.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ماه رمضان، گفت: یک نیمه بیشتر از این ماه باقی نمانده و باید به خدا پناه برد و تلاش شود که در نیمه دوم اوج این ماه از فضائل بهره‌مند و با دست پر از این ماه خارج شد.

نکونام با اشاره به انتخابات، خاطرنشان کرد: انتخابات امسال یک آزمون بزرگ و سخت است که باید بسیار هشیار بود، برخی از حالا به دنبال شیطنت هستند و دنیای مستکبر در تلاش برای ایجاد شکاف، شکستن وحدت ملی و عدم انسجام ملت و به دنبال ایجاد فضای ناامیدی، تیره و تار هستند.

وی ادامه داد: برخی بالاترین خطاهای امنیتی را به دلیل رای مرتکب می‌شوند چرا که به دنبال روی کار بودن هستند که این‌ها فتنه است و باید هشیار بود که با انسجام ملی یک دولت جوان‌گرای پای‌کار، فعال و انقلابی انتخاب کرد و کشور را از این وضع نجات داد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: همه اهل بصیرت هستند اما گفتمان‌ها بسیار مهم است، مردم کشور را جز با دولت انقلابی نمی‌توانند از این بحران‌ها برهانند و اگر این شرایط امروز رخ دهد دوباره کشور با این نازیبایی‌ها مواجه می‌شود.

رسانه‌ها مردم را برای تشکیل دولت انقلابی هدایت کنند‌فشار اقتصادی با روی‌کارآمدن دولت انقلابی به‌سرعت شکسته می‌شودقطع رابطه با امریکا نعمتی برای یک دولت انقلابی جوان

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: در ماه رمضان یکی از دعاهای جدی، طلب کمک از پروردگار برای انتخاب فردی شایسته باشد تا درگیر فتنه نشویم و رو سفید از این امتحان بیرون آییم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد