تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 12:29
کد خبر : 108815

ترور دوباره حاج قاسم؛ این بار در تهران

ترور دوباره حاج قاسم؛ این بار در تهران

– اخبار سیاسی – گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم – مهدی بختیاری: وزیر خارجه جلوی “دوربین ناامن” نشست و هرچه در دل داشت بر زبان آورد؛ آنچه محمدجواد ظریف به دوربین آشنا گفت، معجونی از دروغ، بی‌خبری، ساده‌انگاری و حسادت بود. به دنبال هزینه میدان به پای دیپلماسی می‌گشت، غافل از اینکه این دیپلماسی نیم هم

– اخبار سیاسی –

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم – مهدی بختیاری: وزیر خارجه جلوی “دوربین ناامن” نشست و هرچه در دل داشت بر زبان آورد؛ آنچه محمدجواد ظریف به دوربین آشنا گفت، معجونی از دروغ، بی‌خبری، ساده‌انگاری و حسادت بود. به دنبال هزینه میدان به پای دیپلماسی می‌گشت، غافل از اینکه این دیپلماسی نیم هم از صدقه سر همین میدان و فرمانده میدانش است.

گفت روسیه همه‌مان را بازی داد ولی نگفت روس‌ها با کدام متر و معیار باید هزینه‌های ورود به جنگ را قبول می‌کردند؟ وزیر بی‌اطلاع حتی نمی‌داند روزی که روس‌ها وارد جنگ شدند، چقدر از اعزام ایرانی‌ها کاسته شد؛ فرمانده صحنه را طوری چیده بود که جوان کمتری جلوی تیر و ترکش برود.

مختصری درباره یک رخداد تلخ/ افتضاح آشنا، حرفهای غلط ظریف و پازل دوستان بن‌سلماناطلاعات جدید از افتضاح دولت درباره فایل صوتی ظریف/ دفتر رییس‌جمهور هم به تذکرات توجهی نکرد

 

نمی‌داند یا نمی‌گوید که چطور پوتین با انذار و اقناع حاج قاسم قبول کرد از رزمندگان روی زمین، از آسمان پشتیبانی کند؛ وقتی که فرمانده از مترجم خواست تا انذارش را هم دقیق و کامل برای رئیس‌جمهور روسیه ترجمه کند. وزیر خارجه بجای آنکه هفته‌ها بعد، از همتای سوری خود بپرسد قبل و بعد ورود روسها چه حال و روزی داشتند، از مردان میدان می‌پرسید.

روس ها باید وارد جنگ می شدند ولی آنکه توانست ١٨

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد