تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 11:33
کد خبر : 108775

کارفرمایان ابرکوه تمامی تلاش خود را برای افزایش تولید به کار گیرند

کارفرمایان ابرکوه تمامی تلاش خود را برای افزایش تولید به کار گیرند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا،  حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز چهارشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر( ششم تا یازدهم اردیبهشت ماه) در دیدار با رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، جمعی از کارفرمایان ، بسیج کارگری و نمایندگان کارگران شهرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا،  حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز چهارشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر( ششم تا یازدهم اردیبهشت ماه) در دیدار با رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، جمعی از کارفرمایان ، بسیج کارگری و نمایندگان کارگران شهرستان با تاکید بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در اجرای شعار« تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها» در سال ۱۴۰۰ افزود: کارفرمایان و کارگران قشرهای تلاشگری برای جامعه به عنوان ستون فقرات نظام اقتصادی هستند.

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه جایگاه بسیج  و تشکل‌های کارگری در رونق و جهش تولید جایگاه بسیار ارزشمندی است افزود: جهش تولید ، لازمه اش حمایت و مانع زادیی  است و متاسفانه در کشور موانع رنگ و لعاب قانونی دارد که باید این مشکل رفع شود.

 وی در ادامه کار و تولید را مولفه اقتدار و استقلال اقتصادی دانست و اظهار کرد: اگر تولید در هر شهرستان حمایت و مانع زادیی شود، استان موفق است و اگر در کشور استان ها موفق شود، کشور به رشد و شکوفایی و بالندگی اقتصادی می رسد.

همچنین رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: کارگران در عرصه رونق تولید نقش بسیار تأثیرگذاری دارند.

تلاش  قشرهای کارگری ، کارآفرینی و تشکل‌های کارگری برای تحقق شعار  سال

ناصر زارع با تأکید بر اهمیت جهش ورونق تولید افزود: همه قشرهای کارگری ، کارآفرینی و تشکل‌های کارگری برای تحقق شعار مهم اقتصادی سال ۱۴۰۰ تلاش می کنند.

رییس اداره تعاون با اشاره به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: سال ۱۳۹۹،  ۹۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شد.

وی ادامه داد: این تسهیلات در مجموع به ۹۹۴ نفر که به بانک های عامل معرفی شدند، پرداخت شد که بخش قابل توجهی را فعالان حوزه حمل و نقل شهری تشکیل می دهند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، امام جمعه ابرکوه ، رییس اداره تعاون و جمعی از کارفرمایان، بسیج کارگری و نمایندگان کارگران با حضور در مصلی شهدای محراب کنار شهدای گمنام این شهر با قرائت فاتحه ونثار شاخه های گل یاد وخاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.

اولین روز از ماه می هر سال که در تقویم کشورمان معمولا با روز ۱۱ اردیبهشت ماه مصادف است، روز جهانی کار و کارگر نام دارد.

هم اکنون  هزار و ۱۸۰ واحد اقتصادی صنعتی، تولیدی ، خدماتی ، معدنی  و کارگاه های ساختمانی با یک تا ۳۰۰ کارگر و در مجموع پنج هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی در شهرستان ابرکوه فعال است.

افزون بر ۲ هزار واحد صنفی دیگر به صورت خویش فرما و حدود  ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در رسته های مشاغلی خانگی در عرصه‌های مختلف اقتصادی مشغول فعالیت هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد