تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 13:46
کد خبر : 108500

بزرگ‌ترین کارخانه تولید قند شمال غرب کشور روی ریل تولید قرار می‌گیرد

بزرگ‌ترین کارخانه تولید قند شمال غرب کشور روی ریل تولید قرار می‌گیرد

 حجت الاسلام محمد علی نظری در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: با رفع موانع ومشکلات حقوقی و قضایی بزرگترین واحد تولید قند و تصفیه شکر این کارخانه به زودی فعالیت خود را در شهرستان اهر آغاز خواهد کرد. وی گفت: در سال‌های اخیر با طرح پرونده‌های قضایی و حقوقی از سوی شرکت کشت و صنعت

 حجت الاسلام محمد علی نظری در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: با رفع موانع ومشکلات حقوقی و قضایی بزرگترین واحد تولید قند و تصفیه شکر این کارخانه به زودی فعالیت خود را در شهرستان اهر آغاز خواهد کرد.

وی گفت: در سال‌های اخیر با طرح پرونده‌های قضایی و حقوقی از سوی شرکت کشت و صنعت مغان، تکمیل و اجرای این مجتمع تولید قند با مشکل مواجه شده و عملا نصب تجهیزات و ماشین آلات متوقف شده بود؛ ضمن پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعدد با طرفین، عملیات اجرایی این پروژه عظیم تولیدی صنعتی در شهرک صنعتی اهربزودی آغاز می‌شود.

وی گفت: در راستای تحقق شعار سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و اجرای سیاست‌های کلان قوه قضائیه و برنامه‌های ابلاغی دادگستری استان و با توجه به تأکیدات ویژه ریاست عالی قوه قضائیه مبنی بر حمایت از کارآفرینان و واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ، سیستم قضایی شهرستان نیز دراین راستا و با پیگیری انجام شده هم اکنون با حل مشکل این واحد بزرگ تولیدی عملیات نصب تجهیزات و ماشین آلات آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل این کارخانه، طی سال جاری اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر از جوانان بیکار این شهرستان را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد