تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 12:58
کد خبر : 108483

لزوم برگزاری راهپیمایی روز قدس به صورت خودرویی

لزوم برگزاری راهپیمایی روز قدس به صورت خودرویی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید رفیعی ظهر سه شنبه در جلسه تجلیل از فجر یاوران خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار کرد: هرچند تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم اما

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید رفیعی ظهر سه شنبه در جلسه تجلیل از فجر یاوران خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار کرد: هرچند تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم اما برای برگزاری مراسم روز قدس به صورت راهپیمایی خودرویی مطالبه جدی داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خرسان شمالی ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیان کرد: برخی موارد برای ادامه حیات مسائل مذهبی و اجتماعی نیاز است که راهپیمایی روز قدس یکی از آن موارد است.

وی با اشاره به نماز عید فطر، افزود: هرچند زیبایی نماز عید فطر به شکوه و اجتماع آن است اما طی سال جاری قصد تمرکزگریزی داریم؛ همچنین نماز در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رفیعی ادامه داد: طی ماه مبارک رمضان آن طور که توقع داشتیم شهرها فضاسازی نشدند در حالی که ۵۰ پوستر در این خصوص طراحی شده بود و دستگاه‌ها می‌توانستند از آن استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به لزوم فضاسازی در روز قدس، گفت: مصوبات کلی بی فایده است لذا باید مشخص شود هر دستگاه چه وظایفی برای فضاسازی خواهد داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد