تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 18:56
کد خبر : 108334

تقدیر از اقدامات بهداشتی و درمانی در زندان‌های استان تهران

تقدیر از اقدامات بهداشتی و درمانی در زندان‌های استان تهران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدمحسن دیانی ضمن بازدید از ندامتگاه زنان و بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی مددجویان گفت: به دلیل نقش موثر خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در زندان‌ها جهت کاهش آسیب ها، به این مقوله توجه ویژه می‌شود. مدیر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدمحسن دیانی ضمن بازدید از ندامتگاه زنان و بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی مددجویان گفت: به دلیل نقش موثر خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در زندان‌ها جهت کاهش آسیب ها، به این مقوله توجه ویژه می‌شود.

مدیر کل بهداشت و درمان سازمان زندان‌ها تأکید کرد: در این امر تلاش بسیاری صورت می‌گیرد، ولی لازم است جامعه و نهاد‌های اجتماعی به ویژه گروه‌های مردمی نیز به میدان آمده و در امر آموزش سبک زندگی سالم و توسعه آرامش روانی بیش از گذشته به زندانیان کمک کنند.

وی ادامه داد: اقدامات مطلوب، ارزشمند و خوبی در حوزه بهداشت و درمان توسط اداره کل زندان‌های استان تهران انجام شده که قابل تقدیر است و بحمداله در اوضاع مقابله با ورود ویروس کرونا شرایط بهتری دارند.

بنا به این خبر، مدیر کل زندان‌های استان تهران با اشاره به شرایط خاص عاطفی زنان و مادر بودن بسیاری از آنان گفت: لزوم تأمین و حفظ سلامتی این گروه از مددجویان، اولویت اصلی اداره کل است و تلاش می‌شود رژیم غذایی مددجویان زن و جیره‌های بهداشتی تمام نیاز‌های آنان را تأمین و توجه بیشتری به امر بیماریابی و درمان آنان صورت می‌گیرد.

سیدحشمت اله حیات الغیب تصریح کرد: با هدف ارتقای امر بهداشت و سلامت در زندان‌ها و محیط فیزیکی سالم، ضمن رعایت اصول و استاندارد‌ها و پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، بازدید‌های مستمر از وضعیت تمام زندان‌ها و مراکز به ویژه ندامتگاه زنان استان صورت می‌پذیرد.

او همچنین گفت: نظارت و کنترل مستمربر عوامل محیطی در ارتقای سلامت افراد نقش اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می‌توان در تغییر، رشد و باز پروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندان‌ها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

بنا به این خبر، پس از پایان جلسه، مدیرکل بهداشت و درمان سازمان از قسمت‌های مختلف بهداری مانند اتاق‌های ویزیت پزشکان، آزمایشگاه، داروخانه و کلینیک مثلثی و نیز دیگر ادارات فرهنگی تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی و اندرزگاه‌ها بازدید نموده، اقدامات صورت گرفته را مثبت ارزیابی نمود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد