تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 5:41
کد خبر : 89234

یادواره شهدای سادات استان قم برگزار شد

یادواره شهدای سادات استان قم برگزار شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، پانزدهمین یادواره شهدای سادات استان با حضور خانواده معظم شهدا در  شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین یاسین حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این مراسم با اشاره به

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، پانزدهمین یادواره شهدای سادات استان با حضور خانواده معظم شهدا در  شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یاسین حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این مراسم با اشاره به اهمیت شهادت بیان کرد: شهدا در راه حفظ اسلام از وجود خود گذشتند و شهادت پاداش مجاهدت آن‌ها بود.

یادواره شهدای زن استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود۳۲۰ عنوان برنامه ایثارگری و شهدایی در دهه فجر چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شودکنگره سرداران و ۴ هزار شهید دارالشهدای منطقه ۱۷ تهران برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام بابامیری فرزند شهید در این مراسم شعرخوانی کرد و حاج مجتبی رمضانی از مداحان اهل بیت(ع) نیز مدیحه‌سرایی کرد.

همچنین در این مراسم یک‌تکه از فرش مسجد مقدس جمکران به خانواده‌های شهدای حاضر در مراسم اهدا شد، در پایان این مراسم از ۱۴ مادر شهید تجلیل شد.

گفتنی است استان قم ۶۰۰ شهید سادات دارد که ۵۰۰ شهید در دفاع مقدس و ۱۰۰ شهید در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد