تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 8:53
کد خبر : 108052

عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از باب‌العامود

عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از باب‌العامود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با مقاومت فلسطینی‌ها، نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه یک شنبه از باب العامود (دروازه دمشق) در مرکز شهر بیت المقدس عقب نشینی کردند. رژیم صهیونیستی از زمان شروع ماه مبارک رمضان این منطقه را به روی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با مقاومت فلسطینی‌ها، نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه یک شنبه از باب العامود (دروازه دمشق) در مرکز شهر بیت المقدس عقب نشینی کردند.

رژیم صهیونیستی از زمان شروع ماه مبارک رمضان این منطقه را به روی مسلمانان بسته بود.

خبرگزاری آناتولی به نقل از شاهدان عینی گزارش داد، بعد از عقب نشینی صهیونیستها، فلسطینی‌ها موانع آهنی و بتونی که مانع حرکت فلسطینی‌ها شده بود را برداشتند.

در ادامه این گزارش آمده است، صد‌ها فلسطینی این عقب نشینی نظامیان صهیونیست را به عنوان یک پیروزی در همین منطقه جشن گرفتند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که نیرو‌های اسرائیلی بعد از درگیری‌های متعدد با فلسطینی‌ها طی روز‌های اخیر از دروازه دمشق عقب نشینی کرده‌اند.

«احمد طیبی» یک عضو عرب کنست رژیم صهیونیستی گفته است که بعد از خروج اسرائیلی‌ها از این منطقه هیچ درگیری رخ نداده است.

از زمان شروع ماه رمضان، نیرو‌های رژیم صهیونیستی فلسطینی‌ها را از نشستن در باب العامود و برگزاری عبادات و مراسم‌های مذهبی مخصوص ماه رمضان منع کرده بود.

پیش از این شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی از شورا‌های خانوادگی متعلق به ساکنان شهر قدس خواسته بود امکانات و توانمندی خود را بسیج کرده و کمیته‌هایی متشکل از جوانان را برای دفاع از شهر تشکیل دهند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری دنیا الوطن، شیخ صبری بر لزوم آماده ماندن شهروندان فلسطینی برای هرگونه تجاوزات رژیم صهیونیستی طی روز‌های آینده تأکید کرد.

خطیب مسجد الاقصی گفته بود: تنش‌ها در منطقه باب العامود و پیرامون مسجد الاقصی، اقدامات تحریک آمیز رژیم اشغالگر است که از نخستین روز ماه مبارک رمضان با هدف دور کردن مردم از مسجد الاقصی به کار گرفته شده است.

مقاومت فلسطینی‌ها جواب داد؛ عقب نشینی نظامیان صهیونیست از «باب العامود»

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد